Mitä järjestyksenvalvojan työ antaa sinulle?

Ajankohtaiset aiheet ja miten päästään loistokkaan JV -työn alkuun.

Järjestyksenvalvojan työ

Teen tätä työtä elääkseni
25
48%
Teen tätä työtä rakkaudesta
27
52%

Ääniä yhteensä : 52

Mit? j?rjestyksenvalvojan ty? antaa sinulle?

ViestiKirjoittaja Rita » Pe Elo 04, 2006 23:35

Minua kiinnostaisi, ett? miksi ihminen toimii j?rjestyksenvalvojana. Ty? on usein kuitenkin vaarallista ja vittumaista. (t?m? oli yksi mielipide) Miksi siis toimit n?iss? teht?viss?, mik? siin? vieh?tt?
Rita

Re: Mit? j?rjestyksenvalvojan ty? antaa sinulle?

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Pe Elo 04, 2006 23:40

Rita kirjoitti:Minua kiinnostaisi, ett? miksi ihminen toimii j?rjestyksenvalvojana. Ty? on usein kuitenkin vaarallista ja vittumaista. (t?m? oli yksi mielipide) Miksi siis toimit n?iss? teht?viss?, mik? siin? vieh?tt???

Jos ei ole muuta osaamista ja 24h koulutuksella p??see parhaimmilla ovilla samaan tuntipalkkaan kuin l??k?ri, niin miksip?s ei?
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja Mustakyy » La Elo 05, 2006 4:14

Ehk? yleisin vastaus: "teen t?t? lis?ansioiden vuoksi" puuttuu.
Eli siin? oma vastaukseni.
Mustakyy

ViestiKirjoittaja Jeshe » La Elo 05, 2006 4:23

Ty? antaa minulle rahaa ja rakkautta. :twisted:
Jeshe

ViestiKirjoittaja Chokehold » La Elo 05, 2006 5:04

Jeshe kirjoitti:Ty? antaa minulle rahaa ja rakkautta. :twisted:

Minulle ei kumpaakaan ja silti teen t?t? :(
Chokehold

ViestiKirjoittaja jukkis_ » La Elo 05, 2006 12:15

Jv:n hommat on mulle kutsumusammatti.
jukkis_

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » La Elo 05, 2006 12:21

Min? taas teen ty?t?ni rakkaudesta asiakkaita kohtaan. Mik? olisikaan sen tylsemp??, kuin kotona istua takan ??rell? ja siemailla punaviini?, kun on mahdollisuus viikonloppuisin tunkkaisessa kapakassa painia jurristen skitsofreenikoiden kanssa.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja 840 » La Elo 05, 2006 13:13

HiljainenTiili L?hetetty: La Elo 05, 2006 13:21 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Min? taas teen ty?t?ni rakkaudesta asiakkaita kohtaan. Mik? olisikaan sen tylsemp??, kuin kotona istua takan ??rell? ja siemailla punaviini?, kun on mahdollisuus viikonloppuisin tunkkaisessa kapakassa painia jurristen skitsofreenikoiden kanssa.

T?ss? on kielt?m?tt? aika hyvin kiteytetty koko homman suola. Parhaat kiksit tulee narsuista ja mielenterveys ongelmaisista silloin kun niill? on p?ntt? kunnolla sekaisin. Voin vannoo ett? sit? parempaa juttua ei ulos suolla edes ammattipoliitikko.
840

ViestiKirjoittaja Mercenary » Su Elo 06, 2006 1:45

HiljainenTiili kirjoitti:Min? taas teen ty?t?ni rakkaudesta asiakkaita kohtaan. Mik? olisikaan sen tylsemp??, kuin kotona istua takan ??rell? ja siemailla punaviini?, kun on mahdollisuus viikonloppuisin tunkkaisessa kapakassa painia jurristen skitsofreenikoiden kanssa.

Kyll?. Eli ehdottomasti rakkaudesta asiakkaita ja rakkaudesta koko alaa ja ty?t? kohtaan.
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

Mielenviriksi+lis?liksaa

ViestiKirjoittaja Janne78 » Su Elo 06, 2006 9:32

V?hint??n muutamia satkuja kuussa extraa leip?t?iden p??lle itse pid?n omista kohteistani. Siin?p? nuo perussyyt.

Sen verran pitk??n tehnyt ja etup??ss? suuremmille firmoille ym. ett? voi jo hieman ns. valita minne menee. Itse teen noita vartijatyylisi? y?vartiointeja p??asiassa ja tapahtumia miten nyt milloinkin jotain mielenkiintoista eteen tulee. Joskus pitki? aikoja, ettei ota mit??n tapahtumia lis?ksi, muutenkin etup??ss? hyvien s?iden kausilla. Jotenkin se on mukavampi seisoa passissa jossakin +25 asteessa, kuin -25...Aika paljon muuten on silti talvitapahtumiakin joissa k?ytet??n maksullisia jv:a ulkohommissa.

Baareja tein itse pidemp??n ja viel? nyky??nkin l?hinn? jos muutamaan itse leppoisana pit?m??ni kohteeseen pyydet??n, mutta aika harvassa ovat. Tietty baareissa on tipit kiinte?n liksan p??lle, mutta jotenkin niiden aika on ohi ainakin itsell?ni, ehk? sitten taas joskus...Tietty jos oikein rahaovelle joskus pyydett?isiin, niin se olisi sitten jo varmaan harkinnan paikka, mutta enp? usko olevan pelkoa ett? kutsua kuuluu paikkaan jonka poken tuliterill? raudoilla ajelevat :P
Jape78-Nuorempi JV
Janne78

ViestiKirjoittaja cebic » Ma Elo 07, 2006 23:19

T?it?, rahaa, uusia kontakteja, mielenkiintoista hommaa ja koskaan ei oo samanlaista p?iv??.
Samalla se auttaa n?kem??n asioita laaja-alaisemmin ja neutraalisti. Opettaa keskustelu- ja neuvottelutaitoja, asiakaspalvelua, rajoja... Ty?kaverit ovat my?skin plussaa. Ja onpahan oppinut ravintolakulttuurista ihan hemmetisti lis??.
Tiskin taaksekin on oppinut samalla.
Verkostoituminen k?ynniss?, alku ainakin ihan hyvin alkanut!
cebic

ViestiKirjoittaja Paake » Ti Elo 08, 2006 7:45

Vaihtelua el?m??n ja uusia kokemuksia, noh hieman rahaakin mutta se tuskin on t?rkein asia. Eli satunnaisesti JV-hommia tulee tehty? koska omaan my?s ihan p?iv?ty?n, jossa saankin sitten istua p?yd?n ??ress? ihan riitt?miin...
Paake

ViestiKirjoittaja Katya » Ke Elo 09, 2006 14:53

Ihan fiilis-pohjalla t??ll? ollaan liikkeell?... Niin vartiointi kuin jv-hommissakin. Olen tehnyt kyll? ihan leip?ty?ksenikin, mutta nyt opiskelut viev?t suurimman ajan, joten fiilareiden mukaan :P
Ja kielt?m?tt? taitaa olla aika kutsumushommaa, ei pahemmin ole p??ssyt n?iss? hommissa rikastumaan. Enemm?n sit? kokemusta on tullut kartutettua.
...Se mikä ei tapa, sattuu niin perkeleesti...
Katya

ViestiKirjoittaja Janne78 » Ke Elo 09, 2006 21:14

Katya kirjoitti:Ihan fiilis-pohjalla t??ll? ollaan liikkeell?... Niin vartiointi kuin jv-hommissakin. Olen tehnyt kyll? ihan leip?ty?ksenikin, mutta nyt opiskelut viev?t suurimman ajan, joten fiilareiden mukaan :P
Ja kielt?m?tt? taitaa olla aika kutsumushommaa, ei pahemmin ole p??ssyt n?iss? hommissa rikastumaan. Enemm?n sit? kokemusta on tullut kartutettua.

Aivan sama tilanne itse asiassa omalla kohdalla t?ll? hetkell?. Tosin sill? erotuksella, ett? opiskelut ovat opiskeltu ainakin toistaiseksi. Joskus VAT tai TVEAT/molemmatkin ovat mieless? k?yneet, mutta toisaalta eiv?tp? ne itselle mit??n uutta toisi. Kuitenkin perus kentt?r?hk?n? kun olen ajatellut pysy? ne mit? vartiointihommat nyt nappaavat.

Itse asiassa juuri k??nsin taas toisinp?in omat systeemit kuin itse. T?ss? vajaan vuoden tein ihan kunnon leip?ty?t? hieman vajailla tunneilla ja ilta-viikonloppu painotteisesti n?it? turva-alan hommia. Tuli taas sellainen fiilis, ett? siirryin kokonaan vartiohommiin ja tiputan juurikin taas muun pois.

Siit? mukava ala kyll?, ett? kun sis?ll? jo on tarpeeksi niin hommaa riitt?? kyll?. Ei voida oikein puhua ty?nhausta vaan parhaimman tarjouksen kyselyst? t?ll? alalla. Ehk? joskus aikanaan v?liaikaisella lapulla enemm?n haastateltiin...
Jape78-Nuorempi JV
Janne78

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Ke Elo 09, 2006 23:39

Janne78 kirjoitti:oskus VAT tai TVEAT/molemmatkin ovat mieless? k?yneet, mutta toisaalta eiv?tp? ne itselle mit??n uutta toisi.

Niin, tuskinpa, jos jo kaiken osaa, niin mit? sit? suotta.
HiljainenTiili

Seuraava

Paluu Ajankohtaista