Kannattavaa lukemista...

Ajankohtaiset aiheet ja miten päästään loistokkaan JV -työn alkuun.

Kannattavaa lukemista...

ViestiKirjoittaja Juha » To Marras 16, 2006 15:10

http://www.amazon.com/Verbal-Judo-Gentl ... 0688137865

Moikka vaan kaikille.

Laitoinpa tuohon yläpuolelle linkin kirjasta jonka jokainen lukutaidollinen JV voisi lukaista. Itse pidin kyseisestä kirjasta hyvin paljon ja pelkästään tuon kirjan oppien omaksumalla voi JV:n tehtävissä kääntää useasti asiakkaan mielipiteitä haluamaansa suuntaan. Mistään valmiista toimintamalleista ei ole kysymys, vaan...hmmm... yksinkertaisesta filosofiasta jos voi sanoa.

(Ei, enkä saa mitään provisioita kehumalla kyseistä opusta.)

-Juha
Juha

ViestiKirjoittaja Filunki » To Marras 16, 2006 16:01

oon duunin puolesta parissa tottikarpelan luennolla istunut ja mun mielestä ihan perseestä. oha se helppo kyttänä mennä sanoo jollekki riehujalle että mä tierä että sä olet fiksu tyyppi ja otetaas ny rauhallisesti mutta meeppä jollekki känniäälliölle selittää pokena samaa niin sitten on nokka punasena molemmilla. karpela vetää hyvät rahat tyhmiltä ja tietämättömilta ihmisiltä vaikka kaikki samat asiat on netistäkin luettavissa. ja meinaa että ei ollu ihan ilmanen kurssi firmalle se päivän juttu. ja verbal judo on iha sama ku suomessa se puhejudo.
Filunki

ViestiKirjoittaja jyri » To Marras 16, 2006 18:05

Filunki kirjoitti:oon duunin puolesta parissa tottikarpelan luennolla istunut ja mun mielestä ihan perseestä.

Mielestäni nimimerkillä haukkuminen on perseestä.

oha se helppo kyttänä mennä sanoo jollekki riehujalle että mä tierä että sä olet fiksu tyyppi ja otetaas ny rauhallisesti mutta meeppä jollekki känniäälliölle selittää pokena samaa niin sitten on nokka punasena molemmilla.

Samaa mieltä.

karpela vetää hyvät rahat tyhmiltä ja tietämättömilta ihmisiltä vaikka kaikki samat asiat on netistäkin luettavissa. ja meinaa että ei ollu ihan ilmanen kurssi firmalle se päivän juttu. ja verbal judo on iha sama ku suomessa se puhejudo.

Kaikki ei tahdo lukea. Ihan oikeasti löytyy ihmisiä jotka on valmiita maksamaan luennoista. Tässä ei ole mitään pahaa.
jyri

ViestiKirjoittaja Juha » To Marras 16, 2006 19:26

Filunki kirjoitti: ... ja verbal judo on iha sama ku suomessa se puhejudo.

Ai jaa :D :D :D

Ei siis kenenkään kyseistä opusta ole pakko lukea, mutta hyviä tekniikoita väittelyyn tuosta niteestä saa aivan varmasti.

Olen täysin samaa mieltä, että poliisin sanalla on parempi teho kuin portsarin sanalla. Se ehkä johtuu jo siitä, että MILTEI jokainen on kasvatettu penskasta asti "kunnioittamaan" poliisia. Kuinka moni 5-7v tietää, edes mikä on järjestyksenvalvoja? Kaikki 5-7v tietää jo mikä on poliisi ja tietää, että poliisia pitää totella. Vanhempanahan tuon Järkkärin merkityksenkin oppii jo mutta ei varmasti kunnioitus ole samaa luokkaa jos olisi jo kersasta asti opetettu, että mikä on järjestyksenvalvoja.

Vain oma näkemykseni tässä asiassa on tämä... Saatan olla väärässäkin. 10v olen vasta tehnyt järkkäri ja vartiointihommia ja tuossa ajassakin kerkeää yllättävän paljon näkemään ja funtsimaan kaikkia juttuja eri ammattikuntien väliltä.

Filunki kirjoitti:oha se helppo kyttänä mennä sanoo jollekki riehujalle että mä tierä että sä olet fiksu tyyppi ja otetaas ny rauhallisesti mutta meeppä jollekki känniäälliölle selittää pokena samaa niin sitten on nokka punasena molemmilla.

En väitäkkään, että kaikissa tilanteissa selviääkään pelkällä neuvottelutaidoilla. Itse olen joutunut turvautumaan voimankäyttöön viimeksi tammikuussa 2006 ja useasti tuota ennenkin. Mutta sanoisin silti, että noin 90% - 95% hankalistakin tapauksista sujuu jo pelkällä neuvottelutaidoilla.
Juha

ViestiKirjoittaja Filunki » Su Marras 19, 2006 0:02

jyri kirjoitti:Mielestäni nimimerkillä haukkuminen on perseestä.

mun mielestä nimimerkin takaa huutelu toiselle nimimerkille on yhtä perseestä joten varmaan ollaan sit tasoissa.

olen nyt tätä palstaa katellut pari kuukautta ja kauheasti ei tunnu asiapohjasta tekstiä olevan. jengi vittuilee toisilleen ja paskaa lentää
Filunki

ViestiKirjoittaja jyri » Su Marras 19, 2006 13:08

Filunki kirjoitti:
jyri kirjoitti:Mielestäni nimimerkillä haukkuminen on perseestä.

mun mielestä nimimerkin takaa huutelu toiselle nimimerkille on yhtä perseestä joten varmaan ollaan sit tasoissa.

olen nyt tätä palstaa katellut pari kuukautta ja kauheasti ei tunnu asiapohjasta tekstiä olevan. jengi vittuilee toisilleen ja paskaa lentää

Huonoa keskustelualuetta ei kannata seurata kahta kuukautta. Aika kannattaa käyttää tehokkaammin.

Asiatekstistä olet oikeassa. Täällä ei ole lakimiehiä keskustelemassa, vaan tavallisia järjestyksenvalvojia. Keskustelualueen tarkoitus on vaihtaa mielipiteitä ja ehkäpä oppiakin jotain.

Mitä tuohon vittuiluun tulee, se on alun jälkeen hävinnyt lähes kokonaan.
jyri

ViestiKirjoittaja Mercenary » Su Marras 19, 2006 22:29

Filunki kirjoitti:oon duunin puolesta parissa tottikarpelan luennolla istunut ja mun mielestä ihan perseestä. oha se helppo kyttänä mennä sanoo jollekki riehujalle että mä tierä että sä olet fiksu tyyppi ja otetaas ny rauhallisesti mutta meeppä jollekki känniäälliölle selittää pokena samaa niin sitten on nokka punasena molemmilla. karpela vetää hyvät rahat tyhmiltä ja tietämättömilta ihmisiltä vaikka kaikki samat asiat on netistäkin luettavissa. ja meinaa että ei ollu ihan ilmanen kurssi firmalle se päivän juttu. ja verbal judo on iha sama ku suomessa se puhejudo.

Kas kummaa että itse käytin puhe judon tyylisiä metodeja jo kauan ennen kuin olin niistä ikinä sanaakaan kuullut. Ja toimivat silloin ja toimivat edelleen, eikä tarvita sinistä haalaria tai badgea.
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

ViestiKirjoittaja m.s.s. » To Helmi 08, 2007 15:50

Geoff Thompson: Watch my back. Yksinkertaisesti vain loistava kirja!
m.s.s.

ViestiKirjoittaja jakelaho » To Helmi 08, 2007 16:54

m.s.s. kirjoitti:Geoff Thompson: Watch my back. Yksinkertaisesti vain loistava kirja!

Onko toi kotimaisella kielellä...? :? 8)
jakelaho

ViestiKirjoittaja m.s.s. » Ti Helmi 13, 2007 15:50

jakelaho kirjoitti:
m.s.s. kirjoitti:Geoff Thompson: Watch my back. Yksinkertaisesti vain loistava kirja!

Onko toi kotimaisella kielellä...? :? 8)

Lienee saatavissa vain ameriikan kielellä. Kieli on kylläkin hyvin helppoa, jos yhtään englantia hallitsee ja omaa hitusen kärsivällisyyttä niin sujuu.
m.s.s.

Paluu Ajankohtaista