Urheiluseurojen töhöjärkkärit

Ajankohtaiset aiheet ja miten päästään loistokkaan JV -työn alkuun.

ViestiKirjoittaja LCHawk » Pe Heinä 25, 2008 14:06

gottfrid kirjoitti:Tervetuloa 2000-luvulle... Missäs olet nähnyt "JÄRJESTYSMIES" liivejä? Voiko kortittomalta jiiveeltä edes odottaa huimia suorituksia??? Ilman näitä kortittomia veijareita jäis monet festarit pitämättä.

Tämän vuoden [url=http://srkprojekti2.espoonseurakunnat.fi/fi/]Herättäjäjuhlilla[/ulr], jotka oli Espoossa. Siellä erityisesti nuorten konsertissa oli näitä liivejä.

No, kortittomalta ei ehkä voi odottaa huimia suorituksia, mutta luulisi sen verran osaavan, että jos 4 kertaa opettaa sen kuinka radiopuhelinta käytetään, niin sitten edes sen osaisi.
LCHawk

viesti

ViestiKirjoittaja Prollution » Su Elo 03, 2008 1:52

Olin eräänä iltana/yönä vartioimassa yön yli erästä messualuetta, vuoro alkoi siihen aikaan illasta että ehdin rupatella paikallisten järkkäreiden kanssa, messuväen poistuessa alueelta..
Järkkäreillä oli ongelmaa erään miehen kanssa jota eivät saaneet ulos hallirakennuksesta...
Olihan kyseessä "hengelliset messut" mutta, come on...
Olin pihalla rupattelemassa järkkäreiden kanssa kun tämä ongelmallinen mies änkesi takaisin halliin sisälle, jolloin kysyin neljältä järkkäriltä että "Pitäiskö teidän käydä ohjaamassa tuo mies ulos että saatte hallin tyhjäksi?"
Jonka jälkeen alkoi järkkäreiden kesken pieni vaivautunut tupina...
"en mää ainakaan sinne mee, kyllä siellä hallissa on vissiin meijän esimies" johon sitten kysyin "Miksette hae ukkoa sieltä pois, kun kerta näitte että se sinne änkesi vielä uudestaan, eihän se sinne voi jäädä" johon sitten toinen järkkäri sanoi "ei jaksa enää mennä perään, kai se esimies sen sieltä saa pois... mä lähen ainakin nyt kotiin kun alkaa vuorokin loppumaan...."

Kys. halli ei kuulunut vartioitavaan alueeseen, vaan se oli jätetty kokonaan toisen väijyfirman hälykohteeksi...
kyllähän se järkkäreiden esimieskin sai kaverin lopulta ihan puhumalla ulos n. 20min kuluttua...

Toisaalta, mikä minä olen neuvomaan näitä järkkäreitä kun eivät mun työkavereita ole ja toimin itse ihan eri tehtävissä -alueella..
mutta jotenkin jäi vähän ammattitaidoton kuva näistä "hengellisistä-järkkäreistä", en toki tiedä että montako kortillista järjestyksenvalvojaa porukassa oikeasti oli
Prollution

ViestiKirjoittaja LCHawk » Ma Elo 04, 2008 8:10

LCHawk kirjoitti:
gottfrid kirjoitti:Tervetuloa 2000-luvulle... Missäs olet nähnyt "JÄRJESTYSMIES" liivejä? Voiko kortittomalta jiiveeltä edes odottaa huimia suorituksia??? Ilman näitä kortittomia veijareita jäis monet festarit pitämättä.

Tämän vuoden Herättäjäjuhlilla, jotka oli Espoossa. Siellä erityisesti nuorten konsertissa oli näitä liivejä.

No, kortittomalta ei ehkä voi odottaa huimia suorituksia, mutta luulisi sen verran osaavan, että jos 4 kertaa opettaa sen kuinka radiopuhelinta käytetään, niin sitten edes sen osaisi.
LCHawk

Edellinen

Paluu Ajankohtaista