Jv kurssi paikkoja

Aloitteleville järjestyksenvalvojille: ohjeita, vinkkejä, yms.

Jv kurssi paikkoja

ViestiKirjoittaja leepriest » La Elo 05, 2006 10:53

Oon ajatellu koulun ohessa alkaa tekemään jv hommia välillä vkloppuisin ja ehkä arki iltaisin.Nyt pitäis läytää pk-seudulta hyvä ja sopuhintainen kurssin tarjoaja ja tarkotuksena olisi käydä peruskurssi ja voimankäyttä heti perään että saa ne sitten samaan korttiin,osaisitteko suositella hyväksi koettua palveluntarjoajaaä,kauheesti yli 80+80e ei viittis maksaa.

Onko tyäantajan kanssa tullu ongelmia sumutteista ja patukastaä,oon kuullu että jotkut ei anna kantaa niitä esim. jossain tapahtumassa,vai onko pelkkää paskapuhetta..ä

Kiitos kaikille jotka viittii vastata :P
leepriest

ViestiKirjoittaja 840 » La Elo 05, 2006 13:22

Tuolla hinnalla voi olla aika vaikea saada noita koulutuksia, varsinkin tuota voimankäyttäosiota. Kun sillä pukkaa olemaan hintaa keskimäärin 160ä. Lähtisin purkamaan kurssikeskusten kautta tuota asiaa jos meinaat noin vähällä selvitä. :D
840

Re: Jv kurssi paikkoja

ViestiKirjoittaja Jeshe » La Elo 05, 2006 14:07

leepriest kirjoitti:Onko työantajan kanssa tullu ongelmia sumutteista ja patukastaä,oon kuullu että jotkut ei anna kantaa niitä esim. jossain tapahtumassa,vai onko pelkkää paskapuhetta..?

Tuskin kukaan kantaa patukkaa mukanaan ovella taikka festareilla. Ainakaan vyällään tai muuten näkyvillä. Tosin joskus on näitä urpoja tullut festareilla nähty
Jeshe

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » La Elo 05, 2006 15:59

leepriest kirjoitti:Oon ajatellu koulun ohessa alkaa tekemään jv hommia välillä vkloppuisin ja ehkä arki iltaisin.Nyt pitäis läytää pk-seudulta hyvä ja sopuhintainen kurssin tarjoaja ja tarkotuksena olisi käydä peruskurssi ja voimankäyttä heti perään että saa ne sitten samaan korttiin,osaisitteko suositella hyväksi koettua palveluntarjoajaaä,kauheesti yli 80+80e ei viittis maksaa.

Onko tyäantajan kanssa tullu ongelmia sumutteista ja patukastaä,oon kuullu että jotkut ei anna kantaa niitä esim. jossain tapahtumassa,vai onko pelkkää paskapuhetta..ä

Kiitos kaikille jotka viittii vastata :P

Kuullostaa saatanan hyvältä. Kurssi pitäisi saada ilmaiseksi ja pääasia on, että patukkaa saa kantaa mukanaä! Mitäs jos vaikka menisit ensin oikeisiin täihin tienaamaan sen rahan ja miettisit sen arvoa uudestaan. Se kurssinveto on niille vetäjille pitkäjänteisen oman koulutuksen kautta hankittua työtä, joten voidaan lopettaa samointein se lässyttäminen puoli-ilmaisista kursseista.

Kansalaisopistot yms järjestävät näitä kaipaamiasi pu9oli-ilmais -kursseja, mutta en jaksa uskoa että se opetuksen taso on samanlaista, kun erikseen sille alalle kouluttautuneet ja alalla aktiivisina olevat henkilät. Tietysti, jos ainoa pyrkimyksesi on, että pääset patukkaa kantamaan festareille, niin sitten tietysti sellainen kurssi on enemmän kuin paikallaan.

Mitähän jos hakisit poliisikouluun. Sen kurssin jälkeen saat kanniskella rensseleitä matkassa ja käsittääkseni kurssille osallistumisesta maksetaan jopa palkkaa.

Ole hyvä vain, mielellänihän minä vastailen.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja leepriest » La Elo 05, 2006 16:28

Kuullostaa saatanan hyvältä. Kurssi pitäisi saada ilmaiseksi ja pääasia on, että patukkaa saa kantaa mukanaä! Mitäs jos vaikka menisit ensin oikeisiin täihin tienaamaan sen rahan ja miettisit sen arvoa uudestaan. Se kurssinveto on niille vetäjille pitkäjänteisen oman koulutuksen kautta hankittua tyätä, joten voidaan lopettaa samointein se lässyttäminen puoli-ilmaisista kursseista.

Kansalaisopistot yms järjestävät näitä kaipaamiasi pu9oli-ilmais -kursseja, mutta en jaksa uskoa että se opetuksen taso on samanlaista, kun erikseen sille alalle kouluttautuneet ja alalla aktiivisina olevat henkilät. Tietysti, jos ainoa pyrkimyksesi on, että pääset patukkaa kantamaan festareille, niin sitten tietysti sellainen kurssi on enemmän kuin paikallaan.

Mitähän jos hakisit poliisikouluun. Sen kurssin jälkeen saat kanniskella rensseleitä matkassa ja käsittääkseni kurssille osallistumisesta maksetaan jopa palkkaa.

Ole hyvä vain, mielellänihän minä vastailen.[/quote]

Ensinnäkin mua ei varmaan kauheesti kiinnosta maksaa kurssista 500e ku tekisin niitä hommia harvemmin,hyvällä tsägäl tienaisin tuon summan 4kk.Todella moni sanoo maksaneensa koulutuksesta 30-100e ja ovat kehuneet useimmiten hyviksi,niin miksi maksaisin enemmänä.Patukan kantaminen festareilla ei ole tarkotus vaan keikkaluontoinen duuni ja patukkaa en tule kantamaan kun en näe mitään tarvetta sille,sumutin on sitten aivantoinen asia :wink: Jeps,poliisikouluun lähtee 2vuoden päästä paperit.
Sun kommenttis oli muutenkin aivan turha joten jatkos voisit hieman miettiä postauksies pointtia.
leepriest

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » La Elo 05, 2006 16:35

leepriest kirjoitti:Sun kommenttis oli muutenkin aivan turha joten jatkos voisit hieman miettiä postauksies pointtia.

Ja voisitko lopetta noiden hyperbolien levittämisen. Kurssien yhteishinta pk-seudulla on 250-300 euroa, joten kaukana siiä 500:sta. Miksi et niiltä kavereiltasi sitten kysele että mistä saat sen kolmenkympin kurssin.

Onnea poliisikouluun.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja Oppipoika » La Elo 05, 2006 16:41

Ensinnäkin mua ei varmaan kauheesti kiinnosta maksaa kurssista 500e ku tekisin niitä hommia harvemmin,hyvällä tsägäl tienaisin tuon summan 4kk.Todella moni sanoo maksaneensa koulutuksesta 30-100e ja ovat kehuneet useimmiten hyviksi,niin miksi maksaisin enemmänä.Patukan kantaminen festareilla ei ole tarkotus vaan keikkaluontoinen duuni ja patukkaa en tule kantamaan kun en näe mitään tarvetta sille,sumutin on sitten aivantoinen asia Jeps,poliisikouluun lähtee 2vuoden päästä paperit.
Sun kommenttis oli muutenkin aivan turha joten jatkos voisit hieman miettiä postauksies pointtia.

Jeps. Helppo on kehua asiota jos ei paremmasta tiedä. Monet jopa ihan vakavissaan pitävät Ladaa yhtä hienona autona kuin Porshea, koska eivät ole jälkimäisellä ikinä ajaneet. :roll:

Patukka ei siis sittenkää kiinnosta, mutta kaasulla olisi kiva leveillää

Tervemmenoa, ja onnea koulun kokeisiin. Sitä tarvitset ainakin kirjoitusten perusteella...
Mitä tapahhtuu kun tyhmä opettaa hullua?
Oppipoika

ViestiKirjoittaja 840 » La Elo 05, 2006 17:52

HiljainenTiili kiteytti asian aika hyvin. Eli eipä sitä kaurapuuron hinnalla saa kunnon pihviä, jos ei sitten tarjoilijalla käy virhe laskutuksen kanssa. Ja oma mielipiteeni on, että tässä asiassa kannattaa panostaa laatuun, koska se on sijoitus tulevaisuuten. :lol:
Jos et ymmärrä mitä ajan takaa niin ole ymmärtämättä. 8)
-Mitä? Miksi? Miksi? Miksi?
-Toivossa on hyvä elää, mutta epätoivoon on vittumainen kuolla!!!
840

ViestiKirjoittaja sups » Su Elo 06, 2006 0:31

Ite maksoin intissä käydessäni 35+35 euroa peruskurssi ja voimankäyttäkurssista. Eli kannattaa siellä käydä, jos vain tarjoutuu mahdollisuus.
sups

ViestiKirjoittaja rbt » Su Elo 06, 2006 17:06

sups kirjoitti:Ite maksoin intissä käydessäni 35+35 euroa peruskurssi ja voimankäyttäkurssista. Eli kannattaa siellä käydä, jos vain tarjoutuu mahdollisuus.

Itse maksoin peruskurssista Maanpuolustuskoulutus ry:lle 20 ä. Opettajaa pidin pätevänä. Osasi asiansa ja vaikka olikin poliisi, ei kuullostanut siltä. :wink:

Voimankäyttäkurssi maksoi 70 euroa, mutta sen laatua en pitänyt kovin hyvänä. Minulla oli kuitenkin jo entuudestaan sen verran paljon voimankäyttäkoulutusta, että en oppinut mitään uutta.
rbt

ViestiKirjoittaja cebic » Su Elo 06, 2006 18:01

Meillä yhdistys maksoi aikanaan koulutuksen ja sitten maksettiin muutamalla tyäkeikalla se takaisin. Ja sitten tuo poiki taas hirmuisesti lisäduunia kaikille. Oiskohan ollut vielä kaupunki pikkasen rahoittamassa tätä koulutusta, kun oltiin sillon yhteistyäkumppaneita, ollaan kyllä edelleenkin mutta hieman eri tavalla...
Ne, ketkä saivat meidän porukasta (vain 10 hlä) voimankäytän, meni samalla periaatteella.
Itse koulutuksen järjesti Aikuiskoulutuskeskus.

Omat kustannukset muodostui sitten siitä kortin hinnasta, olisikohan ollut jotain 28e.
Viimeksi muokannut cebic päivämäärä Su Elo 06, 2006 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran
cebic

ViestiKirjoittaja Tearcandy » Su Elo 06, 2006 18:38

No, minäkin olen niitä "ilmaiseksi" koulutettuja. Tapahtumat kouluttavat usein järkkäreitä, ja jos sellaisen kautta pääsee, niin käytännässä sittenhän kurssille ei tule hintaa kun sen kortin verran. Eli suosittelen sellaista tapaa..
Voimankäyttä on sitten asia erikseen; sen saa suht helposti siten, että kerää porukan itse ja sitten järkkää kurssin. Ainakin oman kouluttajani kanssa oli puhetta, että jos keräilisin keskisuomesta porukan, niin sitten saisin itse kurssin halvemmalla.. Mutta toistaiseksi en ole kerennyt moiseen operaatioon. Pitäisi kyllä..

Ja minä olen vähän samaa mieltä, vaikka täys n00bie olenkin täällä; voisi ehkä miettiä sitä postauksensa asiasisältää. Jos tarkoitus ei ole kuin vittuilla, voinee sen tehdä muuallakin. Tänne kun on rekisteräidyttävä ennenkuin pääsee haistelemaan ilmapiiriä, niin ei voi oikein etukäteen varautua. Pidetään paikka siistinä, ajatus on loistava.
><><><><><><><><><><><><><
Kokemus on sitä mitä saa,
kun ei saa, mitä haluaa.
Tearcandy

ViestiKirjoittaja posse » Ti Elo 08, 2006 18:18

Tearcandy kirjoitti:Voimankäyttä on sitten asia erikseen; sen saa suht helposti siten, että kerää porukan itse ja sitten järkkää kurssin. Ainakin oman kouluttajani kanssa oli puhetta, että jos keräilisin keskisuomesta porukan, niin sitten saisin itse kurssin halvemmalla.. Mutta toistaiseksi en ole kerennyt moiseen operaatioon. Pitäisi kyllä..

Itselläni olisi tarkoitus käydä tuo voimankäyttäkurssi joskus syksyllä, jos sopiva rako läytyy. Pisti silmään vaan tuo keskisuomi, kun itse majailen Jyväskylässä. Onko suunnitelmissasi sitten järkätä tuota kurssia täälläpäinä nimim. Voisin olla kiinnostunut.
posse

ViestiKirjoittaja cebic » Ti Elo 08, 2006 18:29

Idässä jos joku järkkää kurssia, mie oon kiinnostunut ottamaan osaa!
cebic

ViestiKirjoittaja Tearcandy » To Elo 10, 2006 21:51

posse kirjoitti:Itselläni olisi tarkoitus käydä tuo voimankäyttäkurssi joskus syksyllä, jos sopiva rako läytyy. Pisti silmään vaan tuo keskisuomi, kun itse majailen Jyväskylässä. Onko suunnitelmissasi sitten järkätä tuota kurssia täälläpäinä nimim. Voisin olla kiinnostunut.

Syksyllä / alkutalvestaä
Käytännässä olen vain miettinyt, miten saisin porukkaa tarpeeksi kasaan, jotta kurssi kannattaisi. Vähintään kymmenen, mieluiten parikymmentä henkeä kasaan. Kouluttaja on maailman paras, tietysti.. Jos jollain on kiinnostusta, niin laittakaa yksityisviestiä..

(Ideana olisi se, että jos ja kun mahdollista, kävisi viikonloppuun / jonain sopivana loma-aikana kurssin muutamana peräkkäisenä päivänä.. Jos joku haluaa kauempaa matkailla, niin mie kyllä joudan järkkäilemään kyydin välillä Kouvola-Jyväskylä, ja toisinpäin takas, ja majoituskin muutamalle hengelle löytyvi...)
><><><><><><><><><><><><><
Kokemus on sitä mitä saa,
kun ei saa, mitä haluaa.
Tearcandy

Seuraava

Paluu Miten pääsen työssä alkuun