Järjestyksenvalvojan ominaisuudet

Aloitteleville järjestyksenvalvojille: ohjeita, vinkkejä, yms.

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » To Heinä 20, 2006 16:23

rbt kirjoitti:
cebic kirjoitti:Meidän kun ei tarvii sitä virtual penistä viruttaa huutamalla, rähjäämällä ja tarttumalla heti rinnuksiin kiinni.

Ei meidänkään.

Eikä meidän.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja PetriF » To Heinä 20, 2006 16:30

cebic kirjoitti:Katsokaa peiliin, jos ootte koko ajan napit vastakkain asiakkaidenne kanssa.

Kyllä mä oon todennu että jos on koko ajan napit vastakkain asiakkaitten kanssa, ni sillon on kyllä asiakkaissa vika...
PetriF

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » To Heinä 20, 2006 16:35

PetriF kirjoitti:
cebic kirjoitti:Katsokaa peiliin, jos ootte koko ajan napit vastakkain asiakkaidenne kanssa.

Kyllä mä oon todennu että jos on koko ajan napit vastakkain asiakkaitten kanssa, ni sillon on kyllä asiakkaissa vika...

Se hyväpuoli ovihommissa on, että niissä asiakas on 99%sesti väärässä. Se yksi prosentti on kolleegan tekemä erehdys.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja PetriF » To Heinä 20, 2006 16:42

HiljainenTiili kirjoitti:
PetriF kirjoitti:

Se hyväpuoli ovihommissa on, että niissä asiakas on 99%sesti väärässä. Se yksi prosentti on kolleegan tekemä erehdys.

Niin, eikäs narikassa pitäisikin olla sellainen lappu että:

Baarin säännät
1ä Portsari on aina oikeassa
2ä Jos jostain kumman syystä kävisi niin että asiakas olisikin oikeassa, tällaisessa tapauksessa sovelletaan 1ä
PetriF

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » To Heinä 20, 2006 16:44

PetriF kirjoitti:
PetriF kirjoitti:

Baarin säännät
2ä Jos jostain kumman syystä kävisi niin että asiakas olisikin oikeassa, tällaisessa tapauksessa sovelletaan 1ä

Joo, ei paha. Mun mielestä yksi parhaita lappuja, mitä olen baarissa nähnyt edelleenkin, vaikka se ei aiheeseen liitykkään, on se: "Jäävesi 10e"
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja PetriF » To Heinä 20, 2006 16:47

PetriF kirjoitti:
PetriF kirjoitti:

Baarin säännät

Joo, ei paha. Mun mielestä yksi parhaita lappuja, mitä olen baarissa nähnyt edelleenkin, vaikka se ei aiheeseen liitykkään, on se: "Jäävesi 10e"

Hmm... miten musta tuntuu että olen nähnyt saman lapun :ä
PetriF

ViestiKirjoittaja jv_hemmo » La Elo 19, 2006 12:41

tunnus kirjoitti:Pitkä pinna ja kyky sulkea korvat päänaukomiselta. Minusta pahin virhe on suuttua asiakkaalle ja ryhtyä tappelemaan.

Mulla oli paha tapa sillo ku alotin niin alkaa soittaa suuta takasin asikkaalle ja siitähän se meteli sit vasta alkokin.Nykyään joku alkaa aukoopäätä niin oon välinpitämätän tiettyyn pisteeseen asti.Vastailen vaan et joo,niin,vähän siistiä,niinkä jne. kyl se aina aika lyhyeen loppuu ku asiakas huomaa et ei saa provosoitua.
jv_hemmo

ViestiKirjoittaja Jeshe » La Elo 19, 2006 14:06

Kertaalleen sivuilla mainitutkin:

-Hyvä yleiskunto
-Hyvä supliikki
-Hyvä asiakaspalveljia
-Hyvä ihmistuntemus
-Kielitaitoinen
-Ensiaputaitoinen
-Naisten rakastama
-Miesten arvostama
-Päättäväinen/jämäkkä luonne
-Kyky ennakoida hankalia tilanteita
-Kyky käyttää voimakeinoja tarvittaessa
-Tunnistaa asiakkaat jotka ovat ravintolan kohderyhm
Jeshe

ViestiKirjoittaja cebic » La Elo 19, 2006 15:08

jv-hemmo,
hyvä supliikki ei tarkoita välttämättä taitoa kerjätä nenäänsä vittuilemalla takas ;)

Kylmäkiskoisuus <3
cebic

Re:

ViestiKirjoittaja Vikke » To Maalis 17, 2011 15:36

Jeshe kirjoitti:Kertaalleen sivuilla mainitutkin:

-Hyvä yleiskunto
-Hyvä supliikki
-Hyvä asiakaspalveljia
-Hyvä ihmistuntemus
-Kielitaitoinen
-Ensiaputaitoinen
-Naisten rakastama
-Miesten arvostama
-Päättäväinen/jämäkkä luonne
-Kyky ennakoida hankalia tilanteita
-Kyky käyttää voimakeinoja tarvittaessa
-Tunnistaa asiakkaat jotka ovat ravintolan kohderyhm

Tuohon ei ole paljon lisäämistä, aika kokonaisvaltainen lista. Joissain tapauksessa kohdat 7 ja 8 voisi kääntää toisin päin... miesten rakastama ja naisten arvostama ;)
Vikke

Edellinen

Paluu Miten pääsen työssä alkuun