Asiakas lyö

Keskustelua erillaisista toimintatavoista.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

ViestiKirjoittaja piiperö » To Elo 24, 2006 16:12

Itse olen joutunut v?kivallan kohteeksi ihan siviiliss?kin, enk? ole koskaan poliisia jaksanut paikalle soittaa... joko minulla on vain pirun hyv? tuuri tai sitten olen laiska enk? jaksa vaivata poliisien p??t? asialla, jonka pystyn itsekkin ratkomaan ihan hyvin p?in. :wink:

Tuo on sinun ongelmasi, ei minun.[/quote]

Ent?s jos en n?e sit? ongelmana? :D Jollakin taitaa olla aikamoiset muskelit ja vanne kire?ll? p??ss?? Ajattelin vain tekstin s?vyst?si... eik? my?skin j?rkk?reill? provosoiva k?yt?s / pukeutuminen (t?ydennykseksi sanon viel?, ett? provosoiva pukeutuminen... ?l? hyv? mies alasti t?ihin mene! :D ) ollut kiellettyjen listalla t?iss?... n?ht?v?sti joku on varmasti eritt?in kiltisti t?iss? sill? vapaa-ajalla k?ytt?ytyminen on paljon karumpaa eik? niin asiakasyst?v?llist?... palveluammatissahan t?ss? kaikki ollaan ja jokainen kroolaa tavallaan... :wink:
Itse yrit?n edist?? rauhaa ja j?rjestyst? ja ottaa ne voimakeinot vasta my?hemmin k?ytt??n ja toisille se ei sovi.
piiperö

ViestiKirjoittaja Mercenary » To Elo 24, 2006 21:01

piiper? kirjoitti: n?ht?v?sti joku on varmasti eritt?in kiltisti t?iss? sill? vapaa-ajalla k?ytt?ytyminen on paljon karumpaa eik? niin asiakasyst?v?llist?...

Minulla ei ole asiakkaita vapaa-ajallani, joten k?ytt?ytymiseni ei voi olla asiakas-sit?sunt?t
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

ViestiKirjoittaja Hermokapseli » To Loka 25, 2007 12:25

Lisätään tänne vielä sekin että miten menettelette kun siviilissä tulee
baarin asiakkaat jakelemaan tappo uhkauksia? Mulle asia on aivan sama
ei ne kuitenkaan mitään tee. Mutta miten te suhtaudutte?
Kaverit tekee myös ovi hommia ja siviilissä jos joku tulee mutisemaan ne
ottaa niskasta kiinni ja heittää katuun. En tiedä onko tämäkään nyt niin viisasta. :D
Hermokapseli

hmm

ViestiKirjoittaja Kormy » Ma Marras 12, 2007 16:30

Aluksi voisin sanoa, että ammattilainen ei asioi asiakkaana paikoissa, joissa työskentelee.
Ainakin itse olen pitänyt sitä linjaa, sillä säästyy monelta harmilta ja saa itse joskus pitää hauskaa ilman, että ilta menisi pilalle.

Tuo toinen asia on, että jos siviilinä ollessa tulee uhkauksia, niin niidne osoittaminen voi olla hankalaa. Eli kynnys tehdä asiasta ilmoitus lienee korkea.
Katuun heittäminen ei ole perusteltavaa millään tavalla, ellei kyseessä ole uhkaava tilanne, jossa uhkaava osapuoli konkreettisesti uhkaa esim. lyödä jollain esineellä.

Katuun heittelijät ovat vaarassa menettää jv-korttinsa nopeasti, maineestaan puhumattakaan ...
Kormy

ViestiKirjoittaja gottfrid » Ti Marras 13, 2007 0:39

Hermokapseli kirjoitti:Lisätään tänne vielä sekin että miten menettelette kun siviilissä tulee
baarin asiakkaat jakelemaan tappo uhkauksia? Mulle asia on aivan sama
ei ne kuitenkaan mitään tee. Mutta miten te suhtaudutte?
Kaverit tekee myös ovi hommia ja siviilissä jos joku tulee mutisemaan ne
ottaa niskasta kiinni ja heittää katuun. En tiedä onko tämäkään nyt niin viisasta. :D

Jos asiakkaat tulee jakelemaan uhkauksia vapaa-aikana, niin ois ehkä poken syytä katsoa peiliin. Uskallan väittää että suurin osa tapauksista jolloin pokea uhkailaan vapaa-aikana niin taustalla on poken "töppi".
gottfrid

ViestiKirjoittaja jakelaho » Ti Marras 13, 2007 16:19

Hermokapseli kirjoitti:

Jos asiakkaat tulee jakelemaan uhkauksia vapaa-aikana, niin ois ehkä poken syytä katsoa peiliin. Uskallan väittää että suurin osa tapauksista jolloin pokea uhkailaan vapaa-aikana niin taustalla on poken "töppi".[/quote]

Joo, lähes aina asian voi hoitaa joko "kova kovaa vastaan" tai "oikein", eli on kohtelias, vaikka joutuukin hoitamaan asian asiakkaalle hankalalla tavalla... :roll:
jakelaho

ViestiKirjoittaja Hermokapseli » La Marras 24, 2007 11:57

Täytyy kyllä tunnustaa että en hirveästi silittele asiakkaan
päätä kun tilanne/poisto on edessä. :lol:
Hermokapseli

Edellinen

Paluu Miten toimia tilanteessa