Narikkaan kauniita naisia ja ystäviä norkoilemaan

Keskustelua erillaisista toimintatavoista.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Päästätkö narikkaan istuskelemaan ylimääräisiä ihmisiä?

En päästä, narikka on yksityisalueeni!
25
32%
Tottakai, vaimoni on aina mukana töissäni!
4
5%
Päästän, koska ilta kuluu mukavammin rupatellessa.
4
5%
Neutraali linja, välillä joku ystävä käy ja se siitä.
45
58%

Ääniä yhteensä : 78

Narikkaan kauniita naisia ja ystäviä norkoilemaan

ViestiKirjoittaja Teija » Pe Syys 15, 2006 6:58

Pidätkö narikan tyhjänä vai päästätkö esim. kavereitasi istuskelemaan sinne tai joitakin asiakkaita, jotka miellyttävät silmää. Tai päästätkö tarjoilijoita esim. tupakoimaan narikkaan. Tällaiseen asiaan olen usein törmännyt, siksi kysyn. Itse en narikkaan ulkopuolisia halua, mutta kommentoikaa!
Teija

ViestiKirjoittaja cebic » Pe Syys 15, 2006 12:53

Ärsyttäväähän se on, jos jossain narikan reunalla tai työpisteellä norkoilee työntekijöiden kaverit.
Muutaman sanan toki voi vaihtaa niin, ettei se vaikuta työntekoon ja työpanokseen.

Asiakkaana muutaman kerran törmännyt siihen, että yökerhon narikassa napottaa illasta toiseen sama likka "vartioimassa" pokea eikä se kovin hyvältä ulospäin näytä. Tulee lähinnä sellainen olo, ettei minua palvella tarpeeksi hyvin ja arvosteta maksavana asiakkaana, jos se oma mielitietty on siinä vieressä vahtaamassa.

Ja narikkaan en itse päästä ketään ylimääräisiä, kun niillä ei sinne ole mitään asiaa. Minulla on vastuu narikkaan jätetyistä tavaroista ja kukaan muu niihin ei saa päästä käsiksi.
Tupakointi narikassa ei ole kivaa ja näyttää pahalta, hajuhaittoja voi muodostua vaatteisiin, joihin asiakas ei sitä halua jne.
Meillä töissä tosin ei saa muutenkaan asiakkaiden näkyvillä polttaa.

Eli siis, ei ylimääräisiä narikkaan notkumaan!
cebic

Paluu Miten toimia tilanteessa