Nistin poistaminen ravintolasta

Keskustelua ravintoloiden järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

ViestiKirjoittaja Oppipoika » Su Elo 20, 2006 21:24

joide kirjoitti:Pahimmat vastaantulijat olen tavannut seuraavista ryhmistä: entinen ovimies, entinen urheilija, entinen poliisi, jotka ovat jostain syystä sekaantuneet erilaisiin piristeisiin. Heidän kanssa on yleensä joutunut ottamaan kovimmat matsit ja väännät, jotta heidät on saanut taltutettua. Tämän kategorian ihmisillä on kipukynnys olematon ja aggressiotaso korkealla siinä vaiheessa kun sille päälle sattuvat. Esimerkkinä, vaikka mitä teet niin kaveri nousee samantien pystyyn ja tahtoo lisää..

Voin tietysti erehtyä, mutta luulen että henkilä jonka kipukynnys on olematon huutaa tuskasta jo sormella täkättäessä.

Mitä sitten huumeiden käyttäjiin tulee, niin kyllä niiden kanssa kannattaa tarkkana olla, kuten mielestäni kaikkien muidenkin toimenpiteiden kohteiden kanssa. Se ei kuitennkaan tarkoita sitä ettei jokaista niistä aisoihin saisi jollain konstilla. Sitä reilunpelin sääntää kun ei ole olemassa muualla kuin urheilukentillä
Mitä tapahhtuu kun tyhmä opettaa hullua?
Oppipoika

ViestiKirjoittaja pihapoliisi » Su Elo 20, 2006 22:03

Tarkoitin kipukynnyksen olemattomuudella sitä, ettei kipua edes tunne. Esimerkkini oli vuosien kokemuksella koettua ei spekuloitavaa tietoa.
pihapoliisi

ViestiKirjoittaja Chokehold » Pe Elo 25, 2006 19:11

jyri kirjoitti:Olen ensi viikolla menossa harjoittelemaan painimista. Salille voi tulla kokeilemaan. Tarjoan kymmenelle ensimmäiselle raudottajalle pizzat. :D

PS: tämä ei ole uhoamista vaan haaste!

No jyri-boy, menikä paljon pizzaaä Kai joku palstan kirjoittajista otti haasteen vastaan :?
Chokehold

ViestiKirjoittaja Tearcandy » Pe Elo 25, 2006 19:22

Chokehold kirjoitti:No jyri-boy, menikä paljon pizzaaä Kai joku palstan kirjoittajista otti haasteen vastaan :ä

Hitsi, minä olisin ottanut, jos asuisin jossain oikeasti varteenotettavan matkan päässä :D
><><><><><><><><><><><><><
Kokemus on sitä mitä saa,
kun ei saa, mitä haluaa.
Tearcandy

ViestiKirjoittaja m.s.s. » To Helmi 08, 2007 16:20

Mitenkään erityisesti suhtautuisi noihin narkkeihin, ainoa pelko on oikeastaan se, että jonkin epämiellyttävän taudin saa suuremmalla tod.näk. kuin tavalliselta asiakkaalta. Pidän aina (oli kesä tai talvi) hanskoja mukana juuri nistien takia.

Todellisuudessa narkit on pirun pieni osa asiakaskuntaa ja toisaalta alkoholia käyttänyt "pimahtaa" yhtä pahasti kuin narkomaanikin kun vain olosuhteet sattuvat kohdalleen.

Hassu juttu, että esim. monissa itsepuolustusta opettavissa seuroissa se uhka on usein "sekopäinen narkki" joka täysin ilman provokaatiota päättää hakata viattoman sivullisen. Turhia ennakkoluuloja. Useimmat narkit soittaa suutansa (Mä haen aseen ja tuun ampuun sut!! Sä et tiedä ketä mä tunnen!! Mä oon vetäny niin paljo huumeita ettei mulla on mitään hävittävää!! ...ja muuta turhaa kuraa) kun niitä laitta ulos, mutta siihen se sitten jääkin.
m.s.s.

Edellinen

Paluu Järjestyksenvalvonta ravintoloissa