Homot ahdistelee

Keskustelua ravintoloiden järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Homot ahdistelee

ViestiKirjoittaja Hana » To Loka 19, 2006 19:39

Olin töissä ydinkeskustassa. Pubi / yökerho oli vilkas arki-ilta. Toimipaikkaani oli eksynyt pari väärää seksuaalista poikkeumaa. Illan aikana yksi poikkeuma alkoi huutelemaan muille asiakkaille ja tyrkyttämään tapojaan ja haukkumaan heteroita.

Jolloin kävin sanomassa. Voisit pitää pienempää ääntäsi ja tykyttää tapojasi, jolloin neitimäinen mies kävi käsiksi. Mittani täyttyi. Käskin kaveri lopettamaan ja poistumaan. Kaveri taisi olla kuuro. Jouduin vääntämään kaveria ja poistamaan toimipaikasta, jolloin hänen kaverinsa huusi, ’jätä se viaton homo rauhaan’. Sopivassa adrenaliinihuumassa kävin poimimassa kaverin syliin. Ja huusin, ’Menkää homoilemaan keskenänne SAATANAN hinaajat’.

Ovatko muut kokeneet samaa homot hyppivät silmille?
Hana

ViestiKirjoittaja cebic » To Loka 19, 2006 20:55

Vaikuttaa trollilta.

Mutta kuitenkin,
Mie en edelleenkään ymmärrä tätä homokammoisuutta ja sitä, että osaa ihmisistä kohdellaan eri tavalla ja joskus suorastaan epäoikeudenmukaisesti vain sen takia, että ovat esim. homoseksuaaleja.
Tietysti huuteluun ja häiriön aiheuttamiseen pitää puuttua, mutta ei sitä pokenkaan tarvitse herättää turhaa huomiota ja tuoda omia ongelmiaan sinne töihin ja purkaa niitä asiakkaisiin. Vaikka kuinka se asiakas ois mitä on.

Toivottavasti kohtelet samalla tavalla huutamalla ja käsittelmällä sitä nättiä nuorta likkaa, joka tulee roikkumaan sinuun kesken työillan... Nimittäin aivan satavarmasti voi sanoa sen, että se ei haittaa, mutta ns. väärältä puolelta tulevat kyllä haittaa... huoh.
cebic

Homoista

ViestiKirjoittaja bouncer79 » Pe Joulu 07, 2007 4:27

Itselläni on sellainen sattunut että asiakkaana ollut kaveri,joka on homoseksuaali,erehtyi kerrran läppäämää mua perseelle.Siitä seurauksena,totesin tyynen rauhallisesti"Jos ton vielä kerran teet,niin lähdet nopeampaa kuin kuppa töölöstä,ja ei tartte enään näkyä".
No lopputulos tähän on se että pari viikkoa myöhemmin kyseinen kaveri sattui tekemään mun yhdelle työkaverille saman,sillä seurauksella että minulle tuli tekstiviesti työkaverilta"Sitten sitä höpönassupuppeliinia ei enään IKINÄ sisään,kävi mun perseelle kans!" Että näin....
bouncer79

Paluu Järjestyksenvalvonta ravintoloissa