persaukiset vipit

Keskustelua ravintoloiden järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

persaukiset vipit

ViestiKirjoittaja Nils » To Loka 19, 2006 19:52

olin yökerhossa ovella. jossa paikkatila rajattu. esiintyväartisti oli antanut pyynnön että kyseiset henkilöt pääsivät sisään ilmaiseksi. vaikka sitä ei sovittu ravintoloitsijan sopimuksessa. itse toimin minun mielestä maksavaasikas menee edelle persaukisten vippien.jotka eivät vaivaudu maksamaan lippuja.mielestäni kakkosluokanvippiejä ei ole olemassa.kyseinen ryhmä yritti tulla 50 metrin parijononohi.sanoen että heillä viplistalla nimet. johon tokaisin jokainen tulee jonossa omassa järjestyksessä. minä en tunne persaukisten vippejä.johon vipit alkoivat vittuilemaan.toikaisin ettei tällainen persaukisten vippien tulla yökerhoon. tämän jälkeen persaukiset vipit uhkailivat ongelemilla. johan tokaisin vittu mua kiinnosta. menkää himaan lässyttää paskaa.ja opetelkaa käyttäytymään.
Nils

ViestiKirjoittaja cebic » To Loka 19, 2006 20:50

Kyllä meillä ainakin toimii artistien vip-listat, ei niitä ole kuin muutamia maksimissaan, eikä edes joka ilta. Enkä kyllä pahemmin raportoi pomolle kuinka monta vippiä kukakin artisti antaa... Eikä tästä ole mitään suurempaa linjausta. Talolla on muutenkin pomon antama vip-lista, sitten jokainen työntekijä saattaa antaa nimiä illaksi ja poket varsinkin katsovat aina ystävänsä ja tuttunsa ohi lippujen.

Vippi on asiakas siinä missä se lipun ostava asiakaskin, jota tulee kohdella hyvin. Ja ainakin omasta kokemuksesta ne vipit sitten tippaavat tavallaan kiitoksena siitä ilmaisesta sisäänpääsystä.

Sanoisin kyllä, että Nils itse voisi opetella käyttäytymään. Ja vinkkinä vaan, että ihan jokaisen baarin asiakaspaikkatila on rajattu, eli ts. jokaisella paikalla on viranomaistahon määrittelemä suurin sallittu asiakasmäärä.
cebic

ViestiKirjoittaja Ralle Ryökäle » Pe Loka 20, 2006 13:11

Jep! Tarkista Nils asenteesi ensin.
Ralle Ryökäle

ViestiKirjoittaja cebic » Pe Loka 20, 2006 13:48

Ainiin, ja aika usein ainakin meillä ne vipit kyllä sattuu olemaan tuolta veroäyrilistan yläpäästä, eikä niitä persaukisia sossupummeja.
cebic

Re: persaukiset vipit

ViestiKirjoittaja Niko87 » Su Marras 02, 2008 11:35

Tosi monet vipit on ihan perseestä. Kaikki pitää saada ilmaseksi ja heti. Tippiä ei tule ja poke on niiden mielestä naulakonhoitaja. Sitten kyllä itketään ja haetaan portsaria apuun kun itseä isompi setä läikytti valkoryssää paidalle.

Olen aika pitkälle Nilsin kanssa samaa mieltä että ei joku pikkukylän stara saa kyllä mitään erityiskohtelua ellei asiasta tosiaan ole oikeasti sovittu. Nää on just niitä "etsätiedäkukamäoon" -PELLEJÄ! En edes jaksa muistaa, kuinka monet potkut mullekin on luvattu.

Jos Räikkönen tai vastaava (joita ei ole paljon) tulee niin saa mennä pyytämättä jonon ohi, mutta kaiken maailman markuspöyhöset ja muut räkänokat saa kyllä jonottaa ihan niinkuin muutkin.
Niko87

ViestiKirjoittaja Viki » Ti Joulu 02, 2008 21:24

VIPit on ihottuma, joka ei lähde millään ja leviää kaikkialle. Siitä ei ole muuta kuin haittaa
Viki

Paluu Järjestyksenvalvonta ravintoloissa