Valittavat naisasiakkaat

Keskustelua ravintoloiden järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » To Heinä 27, 2006 17:59

cebic kirjoitti:Oishan se Hyssälä halunnut jo laimentaa oluen...

No, saihan se Kankaanniemikin muistaakseni laimennettua salmiakkikossunkin, joten eikähän tuokin mene läpi:

Toimi Kankaanniemi:
"...salmiakkikossu, ylitti uutiskynnyksen, mutta siitä puolestaan ei kerrottu asian ydintä. Media ei kertonut, että kysymys oli väkevästä alkoholijuomasta, joka oli hinnoiteltu laittoman halvaksi ja jota markkinoitiin erityisesti nuorten juomana. Kun kaksi nuorta tyttää läydettiin viime hetkellä sammuneina kylmästä lumihangesta petollisen maukasta, väkevää salmiakkikossua runsaasti nautittuaan ja kun yksi nuori mies läydettiin erään kaupungin kirjaston käymälästä alkoholimyrkytykseen kuolleena tyhjä salmiakkikossupullo käsissään, oli vastuullisen ministerin velvollisuutena paikallispoliisien pyynnästä puuttua asiaan. Ministerinä saatoin vain kysyä, miksi väkevä aine oli hinnoiteltu halvaksi ja miksi sen markkinointi oli suunnattu erityisesti nuoriin. Alko vastasi vetämällä tuotteen pois myynnistä. Myähemmin Alko palautti juoman myyntiin, mutta hinta oli paljon korkeampi ja nuorisomarkkinoinnista oli luovuttu..."
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja Paake » Pe Heinä 28, 2006 11:13

HiljainenTiili kirjoitti:Kuullostaa mielenkiintoiselta. Varmaan joku sosiaalitantta sen kohta keksiikin että tuoppien tulee olla 2dl vetoisia etteivät ihmiset humallu liikaa. Saattaa olla baaritiskillä pikkasen jonoaä

Voit kuvitella kuinka onnellinen olin kun hollannissa tilattiin oluet ruuan kanssa ja eikäs sitä sitten tarjoilija tuonut kaikille päytään 0,22L oluset. Tuon kokoisista juomistahan se jano lähtee ja riittää koko ruokailun ajaksi.
Paake

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Pe Heinä 28, 2006 15:14

Paake kirjoitti:
HiljainenTiili kirjoitti:Kuullostaa mielenkiintoiselta. Varmaan joku sosiaalitantta sen kohta keksiikin että tuoppien tulee olla 2dl vetoisia etteivät ihmiset humallu liikaa. Saattaa olla baaritiskillä pikkasen jonoaä

Voit kuvitella kuinka onnellinen olin kun hollannissa tilattiin oluet ruuan kanssa ja eikäs sitä sitten tarjoilija tuonut kaikille päytään 0,22L oluset. Tuon kokoisista juomistahan se jano lähtee ja riittää koko ruokailun ajaksi.

No tuollainen määrähän häyrystyy jo kielen päälle.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja pikkuinen » Pe Heinä 28, 2006 15:17

HiljainenTiili kirjoitti:No tuollainen määrähän häyrystyy jo kielen päälle.

Enpä usko. Höyrystyy jo siinä tuopissa.
Viimeksi muokannut pikkuinen päivämäärä Ma Elo 21, 2006 12:24, muokattu yhteensä 1 kerran
pikkuinen

ViestiKirjoittaja khm » To Elo 17, 2006 19:24

On tullu, että voisinko tuoda neidille uuden tuopin. Vastaan, että ei kuulu minun tehtäviin, kun on muutakin säpinää. No eikäs ne akat ala lirkutteleen ja pyytää oikein nätisti ja siihen, kun vielä vastaan kieltävästi niin saapi vittuilua kuunnella koko illan.
Voi paska...
khm

ViestiKirjoittaja Mercenary » To Elo 17, 2006 22:10

khm kirjoitti:On tullu, että voisinko tuoda neidille uuden tuopin. Vastaan, että ei kuulu minun tehtäviin, kun on muutakin säpinää. No eikäs ne akat ala lirkutteleen ja pyytää oikein nätisti ja siihen, kun vielä vastaan kieltävästi niin saapi vittuilua kuunnella koko illan.

Itse olen kylmästi vastannut "En ole tarjoilija".. jos vittuilee, niin vittuilkoot. Ja jos vittuilu menee yli niin etsikään itseään ja kadonneita aivosolujaan ulkoilmasta.
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

Känninen nainen

ViestiKirjoittaja Hetu » Ke Loka 25, 2006 15:50

Naisasiakas naisportsarille: Vitun Huora
-Poke asiakkaalle.. Tämä kerta ilman, mutta toinen huorittelu maksaaki jo ripauksen yli 3000€, ja jos haluat niin vieläkin enemmän.

Ei oo asiakasta näkyny. *harmi* :lol:
Hetu

ViestiKirjoittaja cebic » Ke Loka 25, 2006 19:38

Pitääkin pistää mieleen tuo!

Eräs nuori nainen käyttäytyy minua kohtaan erittäin huonosti ja huutaa täysillä minua muunmuassa huoraksi, ilman mitään syytä. Tai se syy oli se, että välttämättä piti päästä yläkertaan, jonne oli 10e tms liput ja seurue tuli melko myöhään ja sitten ulistiin pari tuntia putkeen... Olin kerran vapaalla ja nainen oli yrittänyt seurueensa kanssa sisään, pokelle oli sitten käynyt huutamaan, meuhkaamaan ja vittuilemaan.
Tällä hetkellä hänellä seurueineen on kehoitus pysyä poissa ravintolasta ja seuraavasta kerrasta voisin muistuttaa kunnianloukkauksesta jos häntä näen vielä.
Ekan kerran elämässä oli tuon naisen kohdalla se tunne, että tekis mieli vetää turpaan. Pelottavaa!

Muut asiakkaat sitten antoivat palautetta naisen huonosta käyttäytymisestä ja että hoidin hienosti tilanteen ja olivat minun puolellani. Se lohdutti:)
cebic

ViestiKirjoittaja Mercenary » To Loka 26, 2006 0:26

cebic kirjoitti:
Eräs nuori nainen käyttäytyy minua kohtaan erittäin huonosti ja huutaa täysillä minua muunmuassa huoraksi, ilman mitään syytä. Tai se syy oli se, että välttämättä piti päästä yläkertaan, jonne oli 10e tms liput ja seurue tuli melko myöhään ja sitten ulistiin pari tuntia putkeen... Olin kerran vapaalla ja nainen oli yrittänyt seurueensa kanssa sisään, pokelle oli sitten käynyt huutamaan, meuhkaamaan ja vittuilemaan.
Tällä hetkellä hänellä seurueineen on kehoitus pysyä poissa ravintolasta ja seuraavasta kerrasta voisin muistuttaa kunnianloukkauksesta jos häntä näen vielä.
Ekan kerran elämässä oli tuon naisen kohdalla se tunne, että tekis mieli vetää turpaan. Pelottavaa!

Olet väärällä alalla jos tekee mieli vetää turpaan pienestä suunsoitosta.. tai jos tekee mieli nostaa juttuja ja juosta alvariinsa käräjillä lässytyksen takia...

Suosisttelen paksumpaa nahkaa.
Mercenary

Käräjille vetämisestä..

ViestiKirjoittaja Hetu » To Loka 26, 2006 12:49

Tarkoitus itsellä ei todellakaan ollu asiakasta käräjille vetää.. Jossain vaan kulkee raja kun kuuntelee tarpeeksi kauan palautetta antavaa asiakasta.. Meitä on moneksi, mutta onhan noita hyväki juttuja :D
Liha Liikkuu
Hetu

ViestiKirjoittaja cebic » To Loka 26, 2006 15:39

Mercenary,
taas sinä tulkitset tahallasi väärin.
Ja se ei tosiaan enää ollut pientä suunsoittoa tai vain yksi kerta.
Nahka on paksu, pinna on pitkä ja harvoin minua saa suututettua, mutta tuo nainen onnistui jossain määrin.
cebic

ViestiKirjoittaja Mercenary » Pe Loka 27, 2006 0:36

cebic kirjoitti:Mercenary,
taas sinä tulkitset tahallasi väärin.
Ja se ei tosiaan enää ollut pientä suunsoittoa tai vain yksi kerta.
Nahka on paksu, pinna on pitkä ja harvoin minua saa suututettua, mutta tuo nainen onnistui jossain määrin.

Tuskin tulkitsen, vittuilua ja suunsoittoa olen kyllä kuullut urani aikana useammin kuin kerran.

Jos se vittuilu ja suunsoitto ei lopu ajoissa niin asiakas saa luvan siirtyä raikkaaseen ulkoilmaan ja miettimään mitä tuli sanottua. Turha sitä lässytystä on tuntikaupalla kuunnella.
Mercenary

Edellinen

Paluu Järjestyksenvalvonta ravintoloissa