Harrastatko jotain "itsepuolustuslajia" seurassa?

Muualle sopimattomat. Sallittu myös aiheille, jotka eivät suoranaisesti liity järjestyksenvalvontaan.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Harrastako jotain "itsepuolustuslajia" seurassa?

Juu
35
54%
En
16
25%
Aikaisemmin kyllä...
14
22%

Ääniä yhteensä : 65

ViestiKirjoittaja jakelaho » Pe Touko 04, 2007 22:21

Kuinkas moni "harrastelee" :-) jotain työhön liittyvää lajia ihan vapaa-ajallakin?

Mikä se on?!

Miksi? Onko ollut jotain hyötyä AMMATIN kannalta?

.
jakelaho

ViestiKirjoittaja jv_hemmo » Ke Touko 16, 2007 13:21

Vapari/lukkopaini ja sit ihan tollasia itsepuolustus juttuja magatyyliin.
Knee on stomach on aivan loistava tapa pitää kaveria maassa!
jv_hemmo

ViestiKirjoittaja Teenkone » Ke Touko 16, 2007 21:56

Hallinnollisesti hyväksyttyjä...
-pohjalaaset on suoraselkäisiä mutta sitäkin suorasanaisempia
Teenkone

ViestiKirjoittaja Obelix » To Syys 13, 2007 13:34

Mulla alkoi lajitausta 7 vuotiaana painissa (vapaa ja kreikkalais/roomalainen) ja jatkui sitten 13 vuotiaana Kung Fu:n parissa... Lähinnä Choy Lee Futilla... Siinä sivussa tuli muutamaa muutakin lajia pyöriteltyä ja sitten iski muutaman vuoden treenitauko päällensä.
Nyt sitten olen ajatellut aloittaa mma:n treenaamisen kunhan saan kerättyä taas tarmoa itseeni. :oops:
Obelix

ViestiKirjoittaja Räikkönen » Su Joulu 16, 2007 23:09

Nyrkkeily 15v josta potkunyrkkeilyyn ja thainyrkkeilyyn. Muutama vuosi siellä ja vapaaottelua siitä lähtien tauoilla..Ja thaikkua vieläkin vapaaottelun ja bjj:n ohella..
Räikkönen

Joo

ViestiKirjoittaja JV Mies » Ma Tammi 07, 2008 15:43

Kyllähän sitä pitää jotain pientä harrastaa jos joskus joutuu painimaan :lol:
JV Mies

harrastatko jotain itsepuolustuslajia

ViestiKirjoittaja Thor Ukkosenjumala » To Tammi 10, 2008 19:21

Jos JVmies harrastat jotain pientä, niin taitaa tuloksetkin jäädä pieniksi. Miksi töissä pitäisi joutua painimaan, eikö paini kuulu molskille? Meillä päin ainakin asiat hoidetaan puhumalla :roll:
Thor Ukkosenjumala

ViestiKirjoittaja Dimitri » To Tammi 10, 2008 20:05

Thor Ukkosenjumala puhut asiaa.
Kyllä tosi monet taidot menee kirkkaasti paini yms. taitojen edelle.
Väärällä alalla on, jos lähtee töihin painimaan.
Tietysti varautua pitää, ennakointi on kova sana tässäkin ammatissa. :wink:
Dimitri

Re: harrastatko jotain itsepuolustuslajia

ViestiKirjoittaja jakelaho » Pe Tammi 11, 2008 15:23

Thor Ukkosenjumala kirjoitti:Miksi töissä pitäisi joutua painimaan, eikö paini kuulu molskille? Meillä päin ainakin asiat hoidetaan puhumalla :roll:

Jaa, kyllä mää ainakin oon joutunut JV-hommissa painimaan, vaikka väitän olevanikin melkoinen supliikkimies töissä. Mitäs sitä sitten edes rautoja tai kaasuja kantamaan, kun kerran KAIKKI hoituu puhumalla...? :shock:
jakelaho

ViestiKirjoittaja Thor Ukkosenjumala » La Tammi 12, 2008 11:45

Jaa miksi rakennusmies käyttää kypärää vaikka naulat ei hakkaa häntä vaan hän nauloja?? Kaikki suoja ym muut varusteet ja myös audat ovat toki hyvä olla mukana jos joutuu "hillitsemään" asiakasta. Minä olen itsekin raudoittanut asiakkaita, mutta ei kaikkia ole tarvinnut ensin paimimalla kaataa maahan.
Kannatko muuten suojaliiviä töissä? Jos kannat niin minkä vuoksi? Kuinka monta kertaa olet joutunut ammutuksi tai puukotetuksi, jotta voisit perustella liivin tarpeellisuutta? onhan se silti hyvä olla päällä!! :wink:
Thor Ukkosenjumala

ViestiKirjoittaja JV Mies » Ti Tammi 15, 2008 11:28

Thor Ukkosenjumala kirjoitti:Jaa miksi rakennusmies käyttää kypärää vaikka naulat ei hakkaa häntä vaan hän nauloja?? Kaikki suoja ym muut varusteet ja myös audat ovat toki hyvä olla mukana jos joutuu "hillitsemään" asiakasta. Minä olen itsekin raudoittanut asiakkaita, mutta ei kaikkia ole tarvinnut ensin paimimalla kaataa maahan.
Kannatko muuten suojaliiviä töissä? Jos kannat niin minkä vuoksi? Kuinka monta kertaa olet joutunut ammutuksi tai puukotetuksi, jotta voisit perustella liivin tarpeellisuutta? onhan se silti hyvä olla päällä!! :wink:

Ehkä et huomannut sanaa jos tuossa minun tekstissä :P
JV Mies

Re: harrastatko jotain itsepuolustuslajia

ViestiKirjoittaja rottamies » Ke Tammi 16, 2008 20:01

Jaa, kyllä mää ainakin oon joutunut JV-hommissa painimaan, vaikka väitän olevanikin melkoinen supliikkimies töissä. Mitäs sitä sitten edes rautoja tai kaasuja kantamaan, kun kerran KAIKKI hoituu puhumalla...? :shock:[/quote]

Ne ovat se viimeinen keino..... JV itse tekee sen päätöksen milloin on oikeutettu käyttämään voimakeinoja. Valitettavasti tänä päivänä on alalla liika ihmisiä joista on hienoa , että SAA raudottaa. Itse en kuulu näihin, olen ollut alallla 10 vuotta ja raudotus kertoja on vain muutamia.
rottamies

ViestiKirjoittaja Kisu » Su Tammi 20, 2008 20:50

En.. mutta tosi nuorena oon harrastanu painia. Tosi tyttömäistä oli..
Kisu

Re: Harrastatko jotain "itsepuolustuslajia" seurassa?

ViestiKirjoittaja Riddaren » Ma Touko 24, 2010 9:18

Treenasin kakee noin 3 vuotta (1997-2000), ennen sitä olin muksu Judossa joskus 90-93.. Brassi Jiu-jitsua ja vaparia vuodesta 2001.
If you want to be the best, you have to take out the best
Riddaren

Re: Harrastatko jotain "itsepuolustuslajia" seurassa?

ViestiKirjoittaja hessu11 » To Touko 27, 2010 21:07

Itse harrastanut pari vuotta ju-jutsua. On muistuteltu että jos päätyy oikeuteen kertomaan mitä tuli tehtyä ja miksi niin voivat olla siellä varsin tiukkoina kamppailulajitaustan vuoksi. Ajatuksella että olisi pitänyt harrastajana osata käyttä voimaa hallitummin ja toimia muutenkin "paremmin" kuin sellainen joka ei harrasta mitään lajia. Esim. hätävarjelun liioittelu voi tulla nopeammin vastaan.
hessu11

Seuraava

Paluu Sekalaiset aiheet