Lampirock Tuusulassa

Keskustelua tapahtumien järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Lampirock Tuusulassa

ViestiKirjoittaja Tearcandy » Ma Elo 07, 2006 21:31

18.pv? on Tuusulassa lampirock. Jos joku haluaa vapaaehtoisena l?hte? piipahtamaan, (Onhan siell? kuolleet inkkarit ! ) niin veikkaan ett? j?rkk?reille on tarvetta viel?kin. Lampirock.net.
><><><><><><><><><><><><><
Kokemus on sitä mitä saa,
kun ei saa, mitä haluaa.
Tearcandy

ViestiKirjoittaja cebic » Ma Elo 07, 2006 23:20

Pit?s muistaa, ett? foorumilta kukaan ei taida suostua hyv?ntekev?isyyteen...
cebic

ViestiKirjoittaja rbt » Ma Elo 07, 2006 23:36

cebic kirjoitti:Pit?s muistaa, ett? foorumilta kukaan ei taida suostua hyv?ntekev?isyyteen...

Itse kyll? harrastan hyv?ntekev?isyytt?kin. Yleens? tosin Punaisen Ristin v?reiss? (t?n? vuonna p??lle sadan tunnin). Sellaisissa pienen budjetin tapahtumissa, joita ei muuten kyett?isi j?rjest?m??n, olen toiminut my?s jv:n?.

PS. Turkuun en l?hde rahallakaan :wink: :lol:
rbt

ViestiKirjoittaja cebic » Ma Elo 07, 2006 23:52

No joo, kyll? mie sit? itekin jonkun verran teen, nykyisin harvemmin kun ei yksinkertaisesti aikaa riit? ja toisaalta taas ansioty?st?ni en oikein saa vapaata. Varsinkaan nyt, kun ty?teht?v?ni lis??ntyv?t.
Mutta aiemmissa viestiketjuissa on kyll? tullut esille n?iden foorumilaisten kanta siihen, ett? esim alle 8e tms ei l?hdet? hommiin ja kahdeksankaan ei riit? ku naurukohtauksen aiheuttamiseen.
cebic

ViestiKirjoittaja pikkuinen » Ti Elo 08, 2006 0:04

No jos mietit??n sit?, ett? kahdeksan euroa tunti saa joko opiskelija tai alaik?inen niin...
pikkuinen

ViestiKirjoittaja cebic » Ti Elo 08, 2006 0:14

Ylim??r?inen raha on aina ylim??r?ist?.
Jos mulle tarjotaan keikkaa l?hist?ll? ja satun olemaan silloin vapaana, otan sen ennemmin vastaan kuin j?t?n menem?tt?. Se ei ole minulta pois, vaan minulle p?in. Ja t?ss? vaiheessa, kun alalla ollut vasta 2 vuotta, niin mielell??n tekee keikkaa v?h?n pienemm?ll?kin palkalla, ett? oppii ja saa tuntumaa.
Sitten isona ja mahtavana ammattilaisena tilanne on eri. Mutta ei viel?.

Ei tuolla ravintolassa tuo miun palkka nytk??n tunnilta mik??n ?lytt?m?n suuri ole (marates), vaikka lis?tkin laskisi mukaan. Opintotuen p??lle se on kuitenkin sen verran paljon, ett? voi el?? herroiksi, toisin kuin ne, jotka nitkuttavat pelk?ll? opintotuella ja kaurapuurolla. Ja onneksi t?h?n asti ainakin saanut ihan pirun hyv?t tipit.
cebic

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Ti Elo 08, 2006 0:42

cebic kirjoitti:Jos mulle tarjotaan keikkaa l?hist?ll? ja satun olemaan silloin vapaana, otan sen ennemmin vastaan kuin j?t?n menem?tt?....

Ei se Espoo nyt niin l?hell? ole.
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja Mercenary » Ti Elo 08, 2006 3:01

cebic kirjoitti:Ylim??r?inen raha on aina ylim??r?ist?.
Jos mulle tarjotaan keikkaa l?hist?ll? ja satun olemaan silloin vapaana, otan sen ennemmin vastaan kuin j?t?n menem?tt?. Se ei ole minulta pois, vaan minulle p?in. Ja t?ss? vaiheessa, kun alalla ollut vasta 2 vuotta, niin mielell??n tekee keikkaa v?h?n pienemm?ll?kin palkalla, ett? oppii ja saa tuntumaa.
Sitten isona ja mahtavana ammattilaisena tilanne on eri. Mutta ei viel?.

Kyll? se ainakin minulta on pois jos myyn itse?ni ja huoraan alipalkattuna. Vittuilu on vittuilua, oikea palkka on oikea palkka.
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

ViestiKirjoittaja JAH » Ti Elo 08, 2006 10:27

cebic kirjoitti:Pit?s muistaa, ett? foorumilta kukaan ei taida suostua hyv?ntekev?isyyteen...

Kyll? min? ainakin teen hyv?ntekev?isyytt?, tosin veparina :)

Kyll?h?n itsell?kin tulee noita jotain keikkoja, jotka ovat 7eur/h, mutta jos se tulee verottomana, niin kyll? siin? ihan sopivat lis?tienestit saa opintotuen p??lle..
"Paljonko nostat penkistä? -Enemmän kuin pankista."
JAH

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Ti Elo 08, 2006 14:38

JAH kirjoitti:Kyll?h?n itsell?kin tulee noita jotain keikkoja, jotka ovat 7eur/h, mutta jos se tulee verottomana, niin kyll? siin? ihan sopivat lis?tienestit saa opintotuen p??lle..

Jaa, mites se verottomana voi tulla?
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja cebic » Ti Elo 08, 2006 16:54

Kulukorvaukset, kulukorvaukset ;)
Ja sitten osa voi k?ytt?? palkkiota, jotka ovat laillisia, mutta verottomia. N?ihin ainakin itse joskus t?rm?nnyt.

Itse en kyll? noin suostuis kyll? tekem??n en??, pari kertaa nuorena joutunut taipumaan. Kyll? ne pit?? kaiken menn? verokortin kautta, tai meik?l?ist? ei t?ihin saa.
cebic

ViestiKirjoittaja JAH » Ti Elo 08, 2006 18:19

HiljainenTiili kirjoitti:
JAH kirjoitti:Kyll?h?n itsell?kin tulee noita jotain keikkoja, jotka ovat 7eur/h, mutta jos se tulee verottomana, niin kyll? siin? ihan sopivat lis?tienestit saa opintotuen p??lle..

Toi SGL laittaa palkkiona. Aloitin SGL kautta, mutta tulevaisuudessa rupean enemm?n touhuamaan PSF kautta..........
JAH

ViestiKirjoittaja jyri » Ti Elo 08, 2006 19:42

JAH kirjoitti:

Toi SGL laittaa palkkiona. Aloitin SGL kautta, mutta tulevaisuudessa rupean enemm?n touhuamaan PSF kautta..........
Palkkioina? kerrohan tarkemmin.. Siis ilman verokorttia? PSF taitaa vaatia y-tunnuksen jolla laskuttaa.
jyri

ViestiKirjoittaja JAH » Ti Elo 08, 2006 20:20

jyri kirjoitti:
JAH kirjoitti:

Palkkioina? kerrohan tarkemmin.. Siis ilman verokorttia? PSF taitaa vaatia y-tunnuksen jolla laskuttaa.

Kyll?h?n SGL kanssa pyyt?? verokortin, l?hinn? varmaam siksi, ett? voidaan merkit? verotusp??t?kseen palkkioiden m??r?.
Ja yleishy?dyllinen yhdistysh?n voi antaa j?senilleen tuon 1700eur/vuosi verotta.
Ja kaikki sgl:n palkolliset ovat tavallaan samalla j?seni?.........
JAH

ViestiKirjoittaja Tearcandy » To Elo 10, 2006 21:44

Pah. "Kukaan"? Kyll? miekin teen, s??nn?llisesti kahdella festarilla vuodessa.. Vai enk? mie ole kukaan? :)

On paljon hyvi? tapahtumia, joissa on "hyvi? aatteita", joita ei kertakaikkiaan py?ritett?isi ilman vapaaehtoisia. Ja Lampirock on minulle sin?ll??n syd?nt? l?hell?, kun alunperin l?hinn? yksi mies touhusi koko tapahtumaa.. Sama Naamat-festarin suhteen. Sympatiaa ja kannatusta =)

Mutta niin, se nyt vaan olikin info-isku, ett? jos ja kun joku haluaa moista tehd?. Sit?paitsi; min? suosittelen keltanokille ett? tekev?t ilmaiseksi aluksi, ett? saavat sit? kokemusta. Sen j?lkeen sitten palkalliseksi p??seekin helpommin, kun on jotain pohjaa.
><><><><><><><><><><><><><
Kokemus on sitä mitä saa,
kun ei saa, mitä haluaa.
Tearcandy

Seuraava

Paluu Järjestyksenvalvonta tapahtumissa