Kokemukset kesän tapahtumista

Keskustelua tapahtumien järjestyksenvalvonnasta.

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Millaista oli olla töissä kesätapahtumassa?

Ihan hauskaa, menen jatkossakin töihin kesätapahtumiin!
5
33%
Ihan perseestä, ei enää ikinä.
2
13%
Siinähän se, samalla tavalla kun aikasemmin.
8
53%

Ääniä yhteensä : 15

Kokemukset kesän tapahtumista

ViestiKirjoittaja normaali » Ke Elo 19, 2009 10:27

Kerro kokemukestasi tämän kesän tapahtumista ja festareista. Itse olin ekaa kertaa töissä suurtapahtumissa ja oli hauskaa vaihtelua, ku oon tottununt seistä tuulikaapissa. Välillä oli aika rankkaa ku oli pitkiä päiviä mutta muuten mukava kokemus :D
normaali

Re: Kokemukset kesän tapahtumista

ViestiKirjoittaja efuman » Pe Helmi 26, 2010 15:42

Mukavaahan se on painaa hommia festareilla. Saapi nähä mitä vuosi 2010 tuo tullessaan asiakasmääriin, iskeekö lama vai vieläkö jengillä riittää fyrkkaa muutaman päivän nollaukseen.
Turvallisuutta vuodesta 1995
efuman

ViestiKirjoittaja Anssi » To Huhti 22, 2010 13:01

Itse oon tykännyt olla vähän rauhallisemmissa tapahtumissa töissä.. Semmonen kauhee meininki ja örveltäminen ei ole mun juttu.
Mielestäni on myös tärekeää että järjestäjät ovat panostaneet ympäristönsuojeluun tapahtumissa! Tuntuisi kuin olisin ainoita järkkäreitä joita tämä asia vähänkään liikuttaa? Korjatkaa jos olen värässä.
Anssi

ViestiKirjoittaja Viki » To Huhti 29, 2010 8:34

Ympäristönsuojeluun? Siinähän on täysi työ suojella ihmisiä toisiltaan, mun mielestä kaikenmailman sorsat ja harvinaisemmat linnutkin voi muuttaa johonkin muualle. Ruisrock pistää lintuihinkin vipinää! Joillakin niistä on muuten pitkät jalat ja siniset munat!!!
Viki

Paluu Järjestyksenvalvonta tapahtumissa