Taksia tilaamassa

Tekevälle sattuu...

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Taksia tilaamassa

ViestiKirjoittaja redman » Ke Marras 08, 2006 19:04

Tämä tarina on tosi:

Asiakas (noin 55 v "herrasmies") oltuaan viettämässä hyvinkin kosteata iltaa, katsoo asiakseen tulla narikkaan juttelemaan...

Herra 55: "Vittu ei teilläkään oo muuta tekemistä kuin seistä täällä ja olla tärkeen näkösiä...oikeen ovipumppuja joka poju...varmaan vedätte hormooneja ...ootte kyllä niin olevinaan, pitäis varmaan näyttää pojille, luulette varmaan pärjäävänne mulle...jne noin 10 minuutin ajan taukoamatta. :x

JV: Niin, ei käytetä, mutta kuntoillaan, ahaa, kylläkyllä (koitetaan katsella muualle ja puuhata jotain ettei tarvitsis kuunnella sitä vuodatusta) :roll:

Herra 55: (Hetken hiljaisuuden jälkeen): "Tilaas, POIKA mulle taksi!"

JV: "Inva vai tavallinen?"

Herra 55: :shock:
redman

Re: Taksia tilaamassa

ViestiKirjoittaja Daadaa » Ke Joulu 13, 2006 10:06

redman kirjoitti:Tämä tarina on tosi:

Asiakas (noin 55 v "herrasmies") oltuaan viettämässä hyvinkin kosteata iltaa, katsoo asiakseen tulla narikkaan juttelemaan...

Herra 55: "Vittu ei teilläkään oo muuta tekemistä kuin seistä täällä ja olla tärkeen näkösiä...oikeen ovipumppuja joka poju...varmaan vedätte hormooneja ...ootte kyllä niin olevinaan, pitäis varmaan näyttää pojille, luulette varmaan pärjäävänne mulle...jne noin 10 minuutin ajan taukoamatta. :x

JV: Niin, ei käytetä, mutta kuntoillaan, ahaa, kylläkyllä (koitetaan katsella muualle ja puuhata jotain ettei tarvitsis kuunnella sitä vuodatusta) :roll:

Herra 55: (Hetken hiljaisuuden jälkeen): "Tilaas, POIKA mulle taksi!"

JV: "Inva vai tavallinen?"

Herra 55: :shock:

Ei ole totta.. :lol: Voi voi... aika kova JV :)
-Tyhmiä kysymyksiä ei ole, vain tyhmiä ihmisiä.
-Älä anna minun häiritä, jatka vain samaa rataa.
Daadaa

Paluu Hauskat - ja nolot tilanteet