Käsiraudat kateissa...........

Tekevälle sattuu...

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Käsiraudat kateissa...........

ViestiKirjoittaja lost01 » To Maalis 08, 2007 22:26

Sattuipa kerran minulle...
Yes, eli poistettiin ravintolasta kaveri joka oli vetäny sinisiä ja punaisia tabuja ja kyyti pojaks hiukan olutta. No loppu tulos oli se et kaverilta taju pois, kylläö se siitä hereili ku kauniisti ravisteli ja narikalle päästiin suht näppärästi. Sitten alkoi kaverin oma show, vaatteet puettiin ja riisuttiin jotain kymmen kertaa ennen kuin vaan nostin kaverin ulos jatkamaan rättisulkeisiaan.

No jotenkin kaveri oli onnistunut hukkamaan takkinsa hupun jota sitten kyseli, ja asiakaspalvelu henkisinä yritimme löytää tuon kyseisen hupun mutta eihän se meillä ollut. Sitä kaveri ei uskonut.

Tarina jatkuu.........
Kaveri sai sit jonkin sortin päähän piston että me pihdataan hänen huppua. Siin se sit alko ulkona riuhumaan, hiukan räkis meitin ikkunoihin ja tais niit pari kertaa myös hakata. Tätä sirkusta kesti noin 30min, sit päätin laittaa pisteen tälle hommalle, eli ei kun ite ulos ja kaveri isällisesti rautoihin......

Koska ulkona oli jotain -25 astetta toin kaverin istumaan meidän tyhjillään olevaan narikkaan oottelemaan virkavallan saapumista.

Sitten tapahtui se mitä olin pelännyt, kaksi tappelua samaan aikaan. Toinen alakerrassa ja toinen yläkerrassa. Näitä selvitellessä kaveri joka oli raudoissa narikan puolella, otti ja lähti ovesta ulos hilut ranteissa...

Vieläkään en ole kaveriin uudestaan törmännyt saatika rautoihini.
Ensin mieleentuli kuitenkin mokan laatu jonka päästin tapahtumaan, mutta seuraavana päivänä nauroin asialle ja mietin pitäisikö nostaa syyte kaveria kohtaan kun varasti mun käsiraudat............
lost01

ViestiKirjoittaja jamppa » Pe Maalis 09, 2007 20:52

Aika ihmeellinen juttu, mutta ei tietenkään mahdoton, on sitä sen sellaiseen tallaajaan tullut törmättyä kaiken maailman ovilla.

Tämä nyt ei ole olennainen asia, mutta saitteko raudoitettua kädet "normaalisti" eli kädet selän taakse? Silloin tyypin toiminta voisi olla vähän vaikeaa...

Toiseksi, mitä paikalle hälyytetty virkavalta oli mieltä asiasta...?
jamppa

ViestiKirjoittaja lost01 » Ma Maalis 12, 2007 12:15

Raudat oli etupuolella.
Virkavaltaa ei asia hirveästi tuntunut kiinnostavan, ottivat vaan tuntomerkit yms. mahdolliset tiedot.
lost01

ViestiKirjoittaja Mercenary » Pe Maalis 16, 2007 21:55

On melkein turha laittaa käsirautoja ollenkaan jos niitä ei laita selän taakse (pl. tilanne jossa raudoitettavan fysiikka ei anna periksi laittaa selän taa). Edessä raudat eivät pahemmin vauhtia hidasta.
-Vain äärimmäisen tyhmyyden edessä saatan olla sanaton-
Mercenary

ViestiKirjoittaja VantaanPOKE » Pe Huhti 27, 2007 9:46

Onko kenelläkään käynyt kuin minulla että raudoitettava sai pujotettua pepun ja jalkojen alta käsiraudat etupuolelle? Minulla kävi kerran näin. Sain tyypin napattua kiinni vasta kun hän oli ulko-ovenkahvassa kiinni ja lähdössä ulos. Raudat oli ihan normi Hiatsin ketjuraudat.

Kaverini joka on harrastanut kamppailulajeja 10 vuotta väittää saavansa jopa saranaraudat takaa etupuolelle. En ole pyytänyt näyttämään mutta saatan uskoa.
VantaanPOKE

ViestiKirjoittaja jakelaho » Pe Huhti 27, 2007 18:37

VantaanPOKE kirjoitti:
Kaverini joka on harrastanut kamppailulajeja 10 vuotta väittää saavansa jopa saranaraudat takaa etupuolelle. En ole pyytänyt näyttämään mutta saatan uskoa.

Ei tarvi harrastaa, mäkin saan - voin antaa näytteen kun törmätään... :-D
jakelaho

ViestiKirjoittaja muahhahaaa » To Maalis 06, 2008 14:59

Helpostihan raudat selän takaa etupuolelle saa, saranaraudat vähän ikävämmät mutta kyllä niittenkin kanssa onnistuu. En kyllä kännissä oo koskaan kokeillut, sillon saattaa vähän enemmän keskittymistä vaatia..
muahhahaaa

ViestiKirjoittaja Kisu » Pe Touko 02, 2008 14:14

VantaanPOKE kirjoitti:Onko kenelläkään käynyt kuin minulla että raudoitettava sai pujotettua pepun ja jalkojen alta käsiraudat etupuolelle? Minulla kävi kerran näin. Sain tyypin napattua kiinni vasta kun hän oli ulko-ovenkahvassa kiinni ja lähdössä ulos. Raudat oli ihan normi Hiatsin ketjuraudat.

Sellanen -15kg sitten minäkin sai raudat helposti takaa pujotettua eteen, kun niillä joskus leikittiin. :lol: Oon nähny myös kuinka tommosilla saranoilla saa, mut jätkä oli kyllä aika mato muutenkin.
Kisu

ViestiKirjoittaja william » Ti Kesä 24, 2008 0:13

Menee ehkä hieman offtopiciksi mutta olen ollut paikan päällä todistamassa kun jamppa on raudoitettu kädet selän taakse ja istuu jalat suorina maassa. Jampalla on kielen alla klemmari, 12 minuuttia myöhemmin kaveri juoksee karkuun jättäen raudat paikkaan jossa hetki sitten istui. Tilannehan tosin ei ollut kiinniotto vaan kavereiden kesken kokeiltiin kuinka nopeasti moinen onnistuisi.
william

ViestiKirjoittaja samu0000 » Su Kesä 29, 2008 20:02

Kokeilin huvikseni tuota, eli ei muutaku raudat itselle selän taakse. Istahin sohvalle ja tuoltahan ne meni kevyesti pepun ja jalkojen alta.

En ole taistelulajekaan harrastanu ku muutaman vuoden ja olen muutenkin kankea kuin rautanaula. Silti en ymmärrä mikä tuossa on niin hankalaa?

-S
samu0000

ViestiKirjoittaja Melvin » Ma Syys 15, 2008 20:08

jakelaho kirjoitti:
VantaanPOKE kirjoitti:

Ei tarvi harrastaa, mäkin saan - voin antaa näytteen kun törmätään... :-D

Vanha hyvä kikka on laittaa ketjuraudat takaa vyön alta kiinni.
Melvin

Paluu Hauskat - ja nolot tilanteet