EA-potilaalta osumaa

Tekevälle sattuu...

Valvojat: jampula, pihapoliisi

EA-potilaalta osumaa

ViestiKirjoittaja Prollution » Ma Kesä 23, 2008 22:43

Kävi tuossa joku aika sitten jännä tapaus...
Sattui niin että Epilepsia kohtauksen saanut asiakas vetäisi tuopinpohjalla silmäkulman auki..
Tilannehan lähti siitä, kun entuudestaan tuttu asiakas valitti huonoa oloa ja kertoi hänellä olevan epilepsia. Istutin asiakkaan rauhallisempaan paikkaan lattialle ja toin hänelle lasillisen vettä.
Hetken kuluttua, asiakas "tippui" lattialle selälleen ja alkoi kouristella, suojasin päätä ja laitoin lasinkin kauemmaksi ettei se kaadu tai mene rikki.
Noh, jollain kumman ilveellä potilas sai kohtauksen aikana lasin käsiinsä ja kouristuksen aikana humautti lasinpohjalla mua päähän, (onneksi lasi ei mennyt rikki)
Hetken aikaa päätä pideltyäni mietin että mikä v*ttu on kun poskea kutittaa ja pyyhkäisin kädellä naamaa, huomasin käden olevan veressä, vilkaisin tuulikapin peilistä naamaani.. ihan mukavasti oli silmäkulmasta tullut verta ja nyt oli puolinaamaa veressä koska olin pyhkinyt kädellä naamaa...
Onneksi kaverin epilepsiakohtaus meni aika pian ohi ja asiakas seurueineen lähti kotiinpäin viettämään rauhallisempaa iltaa...

Työkaverikin sattui tilanteeseen juuri kun mulla oli naama veressä ja heti kysyi että "KUKA P*RKELE SUA ON LYÖNY!??"
hieman huvittunutta ilmettä tuli työkaverilta kun selostin tilanteen :)
Vähän paikkausta silmäkulmaan ja loppuilta meni aika leppoisasti, muutamat asiakkaat ihmetteli miksi portsarilla on laastaria naamassa mutta ei se pieni arpi ainakaan meikäläistä enää tässä vaiheessa paljoa rumenna :D
Prollution

Paluu Hauskat - ja nolot tilanteet