Asiakkaan kommentit

Tekevälle sattuu...

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Asiakkaan kommentit

ViestiKirjoittaja normaali » Ti Syys 22, 2009 13:27

Listatkaa parhaimmat kommentit / tilanteet mitä teille on sanottu / sattunut ovilla tai tapahtumissa jne.. Olis hauska vertailla.. :lol:
Itelle on vakiokommentien lisäksi (saat potkut, mä tapan sut, eks sä tiedä kuka mä oon..) sattunut muutama hyvä ja hauska tilanne:

-"miten niin ei kelpaa, sehän on voimassa oleva passi"
nuori naishenkilö esitti passin josta puuttui sivu jossa näkyy henkilötiedot kysyessäni paperit..

-"älä käy mulle! minä olen Steven Seagalin veli!!"
ulkomaalainen keski-ikäinen mies totesi poistotilanteessa

-"meitä olisi yhteensä 5 hlöä, saataisko me joku ryhmäalennus?"
nuori nainen kysyis maksaessa narikkamaksun

nuori mieshlö yritti sisään jonon ohi, kysyessäni miksi hänet pitäis päästää jonon ohi, vastaus oli
-"mehän ollaan kavereita"
kysyin sitten jampalta mistä hän niin päättelee niin vastaus oli
- "sähän tervehdit aina ku mä tuun tänne.."
kuten 600:lle muille illan aikana..
normaali

Re: Asiakkaan kommentit

ViestiKirjoittaja Esimies » Ma Joulu 21, 2009 13:58

Viime lauantaina nuori mies pyrki ravintolaan moottoripyöräkortilla joka oli paksun muovitaskun sisällä.
Pyysin asiakasta ottamaan henkkarit muovitaskusta. Pienen väittelyn jälkeen tein asiakkaalle selväksi että jos haluaa tulla sisälle, niin henkkarit otetaan pois muovitaskusta. Kundin kortin päällä oli teippipala johon oli kirjoitettu 0 jonka alla olikin 2.
Kun pyysin kundia poistumaan tämä vastas "kyl sä mut tunnet, sä oot mun iso broidin jenkkifutis kavereita"
Vastasin: - En pelaa jenkkifutista
Seuraava selitys olikin "oli kiire kun lähettiin raflaan, otin vahingossa pikku broidin paperit"

Käiken näköistä urani aikana olen kuullut, mutta kukaan ei ole aikaisemmin väittänyt ottaneensa vahingossa pikku broidin paperit! :lol:
Better safe than sorry
Esimies

Paluu Hauskat - ja nolot tilanteet