uskottavaa?

Onko sukupuolella merkitystä työssä??

Valvojat: jampula, pihapoliisi

ViestiKirjoittaja ainosan » Ke Touko 09, 2007 22:55

Voi kunpa voisinkin olla edellä jo kuvailtu tehokas naisjärjestyksenvalvoja.. Kokoa 164/54, ikää 19. Pelkään ihmisten suhtautuvan minuun vitsinä.

En ole menossa ravintoloihin, baareihin tms töihin, koska yksin työskentely tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta. Kuitenkin haluaisin olla vähän vakuuttavampi festareilla ja muissa yleisötilaisuuksissa/yleisissä kokouksissa joissa olen ajatellut työskennellä - eli tehdä keikkaa harvakseltaan opiskelun ja muun peuhaamisen ohella.

Tuskin pelkkään tekniikkaankaan aina voi nojata, jos lihakset ovat samaa luokkaa kuin keskivertonaisella - jos sitäkään.
Pitäisikö käydä salilla? Pitäisikö treenata vähän kaikkia lihaksia vai ovatko kädet ja selkä ne tärkeimmät?
Miten saatte kerättyä mahdollisimman paljon itsevarmuutta ties mitä köriläitä kohtaan tai peitettyä pelon/kiukun/väsymyksen? Kysymys siis erityisesti naisille, muutkin saavat toki vastata.
ainosan

ViestiKirjoittaja cebic » Pe Touko 11, 2007 16:46

No festareille ja massatapahtumiin jos olet menossa, niin tuskin sinne nyrkiksi menet. Eli ihan sama mikä on kokos, jos vaan osaat hommas.

Siinä vaiheessa kun tilanne on kunnolla päällä, sitä adrenaliinia syntyy sen verran ettei oikein osaa pelätä, vaan se mahdollinen jännitys/pelko tulee sitten kun tilanne on ohi ja kroppa tärisee ku pahassa krapulassa.
Kyllähän se salilla käynti varmasti sitä voimaa ja lihasta tuo, että voithan sinne mennä jos haluat.

Minä olen 175cm pitkä ja yleensä jv-miehet on jääneet minua lyhyemmäksi. Sitä henkistä penistä pitää löytyä ja kanttia myös, niin pärjää. Puhumalla ja ystävällisellä asenteella pääsee pidemmälle kuin voimankäytöllä ja vittuilulla. Ainakin minun mielestäni.

Totu siihen, että osa miehistä on aina sitä mieltä, ettei naisesta ole järkkäriksi/vartijaksi/poliisiksi. Ei kannata kuunnella räksytystä, vaan olla välittämättä, mutta ottaa opikseen oikeasta rakentavasta kritiikistä.

Tsemppiä alalle!
cebic

Edellinen

Paluu Naiset ja järjestyksenvalvonta