Nais Järkkäri ravintolassa

Onko sukupuolella merkitystä työssä??

Valvojat: jampula, pihapoliisi

Nais Järkkäri ravintolassa

ViestiKirjoittaja miksu » Ma Heinä 10, 2006 23:55

Naisjärkkärit ovat hyvin päteviä, jos heillä on sana hallussaan. Hiljainen nainen ei parjää!kokemusta pitää hakea, vaikka tiskin takaa tai asiakaspalvelutehtävistä. Oikealla kielen käytällä saa ihmeitä aikaan.ps kokemusta on!
miksu

Re: Nais J?rkk?ri ravintolassa

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Ti Heinä 11, 2006 0:05

Olipahan tekstiä. Tässä on nyt neljä vaihtoehtoa.
1) Minä olen niin humalassa etten osaa lukea.
2) Sinä olet niin humalassa ettet osaa kirjoittaa.
3) Sinulla on jäänyt peruskoulu kesken.
4) Olet vartija.
Viimeksi muokannut HiljainenTiili päivämäärä Ma Syys 11, 2006 5:18, muokattu yhteensä 1 kerran
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja jyri » Ti Heinä 11, 2006 4:17

Olipahan tekstiä. Tässä on nyt neljä vaihtoehtoa.
1) Minä olen niin humalassa etten osaa lukea.
2) Sinä olet niin humalassa ettet osaa kirjoittaa.
3) Sinulla on jäänyt peruskoulu kesken.
4) Olet vartija.

Miksu teksti oli hyvä (korjasin vähän tekstiä). Lisää lisää!! Meitä on joka lähtään. Joidenkin vahvuus on kirjoittelu, kuten minun. Harvalla meistä on joka aluetta täysin kunnossa.

Ei lähdetä täällä samalla linjalle, kuin tuolla hauskat ja nolot tilanteet palstan esimerkissä. Antaa kaikkien kukkien kukkia!
jyri

ViestiKirjoittaja M?rg? » Ti Heinä 11, 2006 16:19

POISTETTU VIESTI
Viimeksi muokannut M?rg? päivämäärä La Heinä 29, 2006 6:45, muokattu yhteensä 1 kerran
M?rg?

ViestiKirjoittaja valvoja » Ti Heinä 11, 2006 16:24

Märgä kirjoitti:Oletko aivan varma asiastaä Sinun jutut menee aika pahasti yli hilseen..

En ole väittänyt olevani (Jyri) järjestyksenvalvonta-alan ammattilainen. Kuten olen jo monta kertaa ilmoittanut. Olen toiminut alalla vähän aikaa, vain puoli vuotta. Minun osaamiseni on atk-puoli. Sitä varten täällä olen.

Sinun tarkoituksesi on täällä solvata ja aiheuttaa pahaa oloa. Samalla tavalla, kuin teet sitä muuallakin. Voitko lopettaaä
Viimeksi muokannut valvoja päivämäärä To Syys 14, 2006 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran
valvoja
Site Admin

Re: Nais Järkkäri ravintolassa

ViestiKirjoittaja Ana » Su Heinä 30, 2006 14:57

HiljainenTiili kirjoitti:4) Olet vartija.

Ahaha :D Tää foorumi kaipais ehkä aggressiivisempaa moderointia :P
Ana

Re: Nais Järkkäri ravintolassa

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Su Heinä 30, 2006 14:59

--
Viimeksi muokannut HiljainenTiili päivämäärä Ma Syys 11, 2006 5:18, muokattu yhteensä 1 kerran
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja KS » Ma Heinä 31, 2006 2:24

Eipäs nyt ruveta dissaamaan vartijoita. Tiedän että niitä löytyy joka lähtöön. Kuten kaikista ammattiryhmistä. Töhöjä löytyy paljon koska koulutuksen läpäisee kuka tahansa ja palkka on pieni sekä työolot usein surkeat.

Tunnen myös monta helvetin pätevää jätkää, jotka ovat vartijoita ammatiltaan. Tekevät muuten myös portsarin hommia. Moni tuntemistani on minua pätevämpi. Mikä sinällään ei tietysti vielä kerro mitään :oops: .

Tulipahan taas yksi kännipostaus lisää tälle palstalle. Kiitos ja anteeksi.

PS. Kukapa sitä selvinpäin mitään nettiin kirjoittaisikaan? :wink:
KS

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » Ma Heinä 31, 2006 2:46

--
Viimeksi muokannut HiljainenTiili päivämäärä Ma Syys 11, 2006 5:19, muokattu yhteensä 1 kerran
HiljainenTiili

Nais vaksi/järkkäri

ViestiKirjoittaja Samppa » La Elo 05, 2006 14:26

Vartijan hommia oon tehny muutaman vuoden ja nyt järkkärin hommia ravintolan ovella lähes vuoden. Akuutin henkilöstäpulan vuoksi hommasin samassa työpaikassa työskentelevän naisen töihin myäs raintolalle. Tiesin, että hän on pätevä vartija ja ajattelin hänen soveltuvan myös järkkäriksi.. olin oikeassa. Kysessä ei ole mikään "tytteli" vaan jämäkän luonteen omaavaa ammattilainen jolla (ainakin mielestäni) on asenne kohdallaan. Jaksaa hymyillä, mut ei kuuntelee paskanjauhantaa turhaan.

Aino ongelma on naisen jätkäkaveri joka ei sovellu niin hyvin järkkäriksi :?
Samppa

Re: Nais vaksi/järkkäri

ViestiKirjoittaja HiljainenTiili » La Elo 05, 2006 16:00

--
Viimeksi muokannut HiljainenTiili päivämäärä Ma Syys 11, 2006 5:19, muokattu yhteensä 1 kerran
HiljainenTiili

ViestiKirjoittaja Rita » La Elo 05, 2006 21:50

Toivottavasti tuo hymy lohduttanee, kun tarvitset selustan turvaajaa.
Rita

Nainen Baaris

ViestiKirjoittaja Hetu » Ke Loka 25, 2006 15:57

joo-o..
4vuotta ovea tehny. Mielipiteitä on yhtä monta kun on pokea ja asiakastaki.
Rehellisesti? En aiva ensimmäiseksi ottaisi parikseni 145 käsi pystys ja 35kg kivet taskus naista. Pitää olla vähä kokoa ja luonnettaki.
Vaikka toisaalta sama miehis. Ei mitää kävynkerääjiä.
Munaa on pakko olla. Oli mies tai nainen.
Hetu

Re: Nainen Baaris

ViestiKirjoittaja zupi » La Loka 28, 2006 13:22

Hetu kirjoitti:joo-o..
4vuotta ovea tehny. Mielipiteitä on yhtä monta kun on pokea ja asiakastaki.
Rehellisesti? En aiva ensimmäiseksi ottaisi parikseni 145 käsi pystys ja 35kg kivet taskus naista. Pitää olla vähä kokoa ja luonnettaki.
Vaikka toisaalta sama miehis. Ei mitää kävynkerääjiä.
Munaa on pakko olla. Oli mies tai nainen.

JA sullla sitä munaa ja massaa vissiin sitten on niin paljon, että voit arvioida muiden ammattitaitoa huoletta.
zupi

ViestiKirjoittaja Päällikkö » Su Loka 29, 2006 19:29

Eipä kai se koko kaikkea merkitse. Itse oon 181/78 miehenalku eikä ole tarvinnut vielä jäädä kakkoseksi millään tasolla asiakkaan kanssa. Vielä vähemmän asioihin vaikuttaa se mitä on jalkojen välissä, kokonaisuutena arvioiden. Olen nähnyt varsin monenlaisia henkilöitä tekemässä jv/vartijan hommia ja kyllä joskus todella hävettää meidän miesten puolesta. Verbaaliset kyvyt ovat ne joilla pääosin vaikutetaan asiakkaisiin. Sekä tietysti pelisilmä ja heinäntekojärki. Eli lyhyesti: tämäkään ei ole mielestäni sukupuolikysymys.
Päällikkö

Seuraava

Paluu Naiset ja järjestyksenvalvonta